Jelentkezés szimulátor bajnokságokra, kiemelt versenyekre! Minden téma első hozzászólásában találhatók, a rendszeresen frissített, hivatalos információk. A verseny részvételhez licenc - jogosítvány szükséges. Sport és etikai szabályok betartása mind a pályán, mind a fórumon kötelező! Versenyző felelőssége továbbá, hogy naprakészen ismerje és betartsa a weboldalon vagy a fórumon közölt aktuális információkat, szabályzatot.
Lezárt
Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. ápr. 28, 2008 10:29 pm

Tommy

mi bajod?

világ életedben ferrari pilóta voltál, sajnáltad, hogy nem mehetsz azzal, Te is választhatsz és mivel 4. vagy jelenleg a bajnokiban minden esélyed meg van végre rá, de következő szakaszban meg végképp ha az első 2-ben vagy.

Szakasz eredmények külön táblában lesznek, nem számít eddig mi történt!

+ én úgy gondolom ez az egész egy nagy csapat és bárkivel szívesen vagyok egy csapatban, 8) tavaly a csapatbajnokit le se zártuk, senkit nem érdekelt.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz hétf. ápr. 28, 2008 10:33 pm-kor.
Kép

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » hétf. ápr. 28, 2008 10:33 pm

Sztem ezen már kár várni, elindította a dolgokat. Annyi.

A BMW csapatnak is annyi, mert Lacz ezzel repült.

De nem ez a lényeg hanem h minden évben van ilyen! Soha nem volt még olyan h nem talált volna ki valaki valami nagyobb váltást szezon közben!

Pedig sztem már lenyomtunk annyi szezont h valami fixen legyen egyszer egy évben. De ilyen még nem volt h csapatbontások. De Én már nem is várok semmit ettől a "rendszertől" ami egyszer ilyen volt az olyan is marad.

@ metosz

Én kitartok amellett ami jutott. És nem ugrálok csak azért másik csapatba h a másikat kibasszam a helyéről. Nem az Én érdekeimet nézem, mert Én maradok BMW-be valszeg (mondjuk már mind1 mert ott se fogok indulni) hanem azt h a BMW csapat úgy akarta befejezni a szezont ahogy elkezdte.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Tommy hétf. ápr. 28, 2008 10:37 pm-kor.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. ápr. 28, 2008 10:35 pm

Nem írtam ki szavazást mert semmi nem változott a vezetési körülményekben ez nem TC vagy nem TC illetve cockpit nézet vagy sem, hanem szimpla adminsisztráció - hozzá tenném nekem meló - amivel megválaszoltam azt a kérdést is, hogyan tudom elérni a kedvenc kocsimat? amit sokan kérdeztek talán éppen Te is - most van rá lehetőség csak a teljesítmény számít.
Ha nincs különbség a hdv között akkor is F1-esek vagyunk és egy jó pilótának legyen már lehetősége kiharcolni a kedvenc csapata autóját.

F1-ben meg nincs is csapatmunka.
"BMW-nél van csapat munka a többi csapat még néha az adatokat sem cseréli ki" - Nick Heidfeld (ponyva fordítás de ezt mondta mikor az RTL megkérdezte, jobban mondva Niki bácsi)
Kép

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » hétf. ápr. 28, 2008 10:44 pm

Volt esélye kiharcolni azt a kibaszott kedvenc autót az előző szezonban!

Ezért ül pl Isti Ferrariba vazeg!

Év végén szerződünk nem év közbe :roll:

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. ápr. 28, 2008 10:49 pm

Tommy egy kicsit bánt ez a dolog, mert első sorban miattad gondoltuk (Genyó és én - maszim vezetőség) végül úgy, hogy vállaljuk a modot és bár nem is erre lett tervezve tovább folytatjuk vele a sorozatot, elveszítve a kompatibilitást és ezzel a lehetőséget arra, hogy még többen érkeznek. Csak mi futunk ezzel a moddal így a keresőben ez jól látszik, ennek ellenére ahogy írtam tényleg Te voltál az az érv, hogy maradjunk, illetve a hdv különbségeket kezeljük.
Kép

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » hétf. ápr. 28, 2008 10:50 pm

Nah mind1 Én befejeztem.

Ha az a csapat amivel elkezdtem a bajnokságot, mások által befolyásolva más pilótákkal folytatja a szezont akkor nekem ez volt az utolsó versenyem ebbe a közösségbe. Mert eddig csak módváltogatások voltak meg szabályváltoztatások ezerrel. De ez a csapatbontás nekem nem izlik.

Az előző hsz-re még annyit h talán szavaztatni kellett volna azt a kérdést is. És akkor nincs vita. Ettől nem fogom szarabbul érezni magam h miattam megyünk ezzel a móddal, mert sztem nagyon sok embernek tetszik! És nekem nem mondtátok h jajj mert a Tommy miatt.....szal utólag kár ezzel dobálózni! És sztem nem csak Én akartam ezzel menni!

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. ápr. 28, 2008 10:52 pm

Tommy írta:Volt esélye kiharcolni azt a kibaszott kedvenc autót az előző szezonban!

Ezért ül pl Isti Ferrariba vazeg!

Év végén szerződünk nem év közbe :roll:
IsTi azért ül ott mert 3. lett és se Tom se én nem kívántunk a kedvenc csapatunktól távozni. Nem úgy mint most (Tom, Ede már Toyotában) amikor nyilvánvalók lettek a különbségek, érdemes megkérdezned Habasát miért választotta a BMW-t :wink: talán mert a leggyorsabb alatta. Nyilván mehetett volna a Mekibe is, de Ő is versenyezni szeretne jó esélyekkel.
Kép

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » hétf. ápr. 28, 2008 10:56 pm

Versenyezzen! De attól még aljas mindenkinek a húzása aki másokat túr ki a helyéről! Tom és Ede nem ezt tette!

Remélem nem fogok hiányozni a mezőnyből. Szevasztok! Jó versenyzést azoknak akik nem csesznek ki másokkal!

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. ápr. 28, 2008 11:02 pm

Tommy írta:Versenyezzen! De attól még aljas mindenkinek a húzása aki másokat túr ki a helyéről! Tom és Ede nem ezt tette!

Remélem nem fogok hiányozni a mezőnyből. Szevasztok! Jó versenyzést azoknak akik nem csesznek ki másokkal!
Ilyen alapon az is aljas ha valaki gólt lő, hiszen a kapusnak ez tuti nem tetszik.

Mivel gyakorlatilag éjfélig leveleztünk ahelyett, hogy holnapi melónkra készültünk volna, gondold ezt még át Tommy, sajnálnám ha nem versenyeznél velünk, de azt is látnod kell csak Te vitatkozól velem én meg veled, ez az egész egyáltalán nem olyan lényeges.
Kép

nyeksek
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 132
Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: nyeksek » kedd ápr. 29, 2008 9:17 am

nem nagyon értem mi szükség van 4 futam után erre az autó választósdira... ti dolgotok... én nem írok mást a ferrarin kívül, ha a mostani autómat elveszik tőlem akkor hajrá, végülis csak néhány szezon óta vártam hogy ferrarival mehessek.. a fostalicska rönón és meklárenen kívül szerintem bármit el tudok viselni... azt nem értem még, hogy ha viszik az én autómat akkor mi lesz , elvégre Istivel már elég régóta csapattársak vagyunk, nem tudom miért kéne megbontani a dolgot ilyen idiótaság miatt...

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd ápr. 29, 2008 11:07 am

nyeksek írta:nem nagyon értem mi szükség van 4 futam után erre az autó választósdira... ti dolgotok... én nem írok mást a ferrarin kívül, ha a mostani autómat elveszik tőlem akkor hajrá, végülis csak néhány szezon óta vártam hogy ferrarival mehessek.. a fostalicska rönón és meklárenen kívül szerintem bármit el tudok viselni... azt nem értem még, hogy ha viszik az én autómat akkor mi lesz , elvégre Istivel már elég régóta csapattársak vagyunk, nem tudom miért kéne megbontani a dolgot ilyen idiótaság miatt...
@Nyeksek

Amit ki kérek magamnak az az, hogy idiótaságnak nevezel valamit amit én találtam ki, ezzel engem is minősítve.
Bocsáss meg de türhetelten ez a hangnem és bár most meg fogsz sértődni érdekes, hogy pont azoknak nem tetszik ez a korrekt egyenlőség teremtés akik a legjobb HDV-vel mennek, ebben az esetben én meg sem szólalnék főleg úgy, hogy tavaly 10 lettem és ajándékba kaptam egy ilyen lehetőséget a ferrarinál. Remélem nem veszed zokon ezek tények.
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd ápr. 29, 2008 11:33 am

Én maradok a Williamsben, mivel vezetek több autót nem kívánok megjelőlni.

Sokan tudják, hogy mielőtt elkezdtem volna foglakozni ezzel a dologgal itt veleletek egy német ligában versenyeztem ahol mindig is 0,7 tizeddel lassabb HDV-vel mentem és mikor ott lehetőségem volt cserélni akkor is a williamsben maradtam első sorban Iceman miatt (Iráni srác), akivel nagyon jó volt egy csapatban versenyzeni - taktikát felválltva döntöttük el és képes voltam miatta 1500 km-et utazni LAN partyzni...stb, ahol szintén 3. helyen végeztem, igaz csak 1 pontocskával de meg lett akkor is a dobogó a Williamsnek.

Bár nem vagyok elégedett az ucsó két verseny eredményével (lesz ez még így se) visszatekintve be kell lássam visszakaptam az OR hangulatot és nagyon izgi volt újra a mezőnyben küzdeni, ez megér nekem egy bajnoki címet is, ahogy régebben is megért arról nem is beszélve az OR 3. helyemnek 2004-ben 2005-ben jobban örültem mint a tavalyi győzelemnek. 2006-ban gyakorlatilag CTDP-t teszteltem ami azóta Hall of Fame lett, így a 2006-os 6. hely sem bántott, hiszen a lényeget Hungaroring amit az éve elején terveztem végül szerencsével és kitartással megnyertem.

:wink: elértük a nemzetközi szinvonalat és terveink tovább mennek ennél.........ezúton is grat mindenkinek.

Mindenkinek elérhető célokra van szükség - nem irreális célokra - és élvezi majd a versenyzést!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz kedd ápr. 29, 2008 11:40 am-kor.
Kép

nyeksek
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 132
Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: nyeksek » kedd ápr. 29, 2008 11:35 am

Rendben elismerem hogy béna vagyok, ezennel lemondok a ferrariról mert nem érdemlem meg. Majd ha marad szabad autó akkor választok. Ha netán nem maradna akkor így jártam.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd ápr. 29, 2008 11:45 am

nyeksek írta:Rendben elismerem hogy béna vagyok, ezennel lemondok a ferrariról mert nem érdemlem meg. Majd ha marad szabad autó akkor választok. Ha netán nem maradna akkor így jártam.

Egyáltalán nem vagy béna SŐT! egyszerűen nagyon erős a mezőny már!

De akceptálni kell mások jobb teljesítményét és ezen keresztül az akaratát.
Nem néztem még ki hova kerül szerintem nem is lesz olyan nagy mozgás, ebben a pillantaban még aszem a tied a ferka, de ha nem lenne a tied akkor légyszi fogadd el, én is le fogom nyelni ha valaki elveszi ( 8) nyilván csak rövid időre) a willimet.
Kép

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » kedd ápr. 29, 2008 2:00 pm

Nicsak már 2en vagyunk akik úgy gondolják h itt a csapattársak szétválasztását is figyelembe kéne venni. (akik fel is szólaltak az ötlet ellen, ami sztem az eddigi legszomorúbb amit valaha kitaláltál metosz)

Mondom mindenki választhatott év elején. Egye meg amit főzött.

Mégegyszer mondom, főleg Habasával nem fogok együttműködni egy csapatban.

Amúgy meg metosz, ha ezt leírod akkor mikor server vs publicról dönötttünk, hogy ilyen baromság lesz h másokat kitúrunk egymás mellöl, akkor 100x inkább a szerver mellett döntött volna a többség....inkább a szarabb mód mint h egymással basszunk ki. Így nem lesz nagy összetartás ligán belül. Ezt most ezzel nagyon elrontottátok. Márpedig más ligák ellen akartok "harcolni" h a Maszim elismert legyen, de így nem lesz az!

Eddig 4 embert tudok akinek hasonló a véleménye. (2en nyilvánosan vállaltuk)

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » kedd ápr. 29, 2008 2:18 pm

Vicces ami folyik:(
De jól szórakozom...
Szerintem Metosz jól csinálja. Én sokkal kevesebb opciót hagynék sok kérdésben, úgyhogy bőven kényelmes helyzetben vagyunk/vagytok, kvázi Metosz teszi magát langyos csecsre ezzel, és melózhat vele.
Inkább köszönjön neki mindenki Csókolomot, és próbáljuk ki, mi lesz ebből a rendszerből. Ha tényleg szar, majd gondolom kitalál egy újat, vagy megvárja, míg valamelyik ötletgazda ajánl egy jobbat, ...ha ajánl.
Üdv.
E.
...egyébként mesélhetnél Metosz arról, hogy egy német, vagy olasz bajnokságba hogyan lehet bekerülni, és mennyi választási szabadsága van a versenyzőnek....

spiczi91
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: spiczi91 » kedd ápr. 29, 2008 2:26 pm

Nekem a kutyaf*sza is lehet a csapattásram, különösebben nemérdekel, én mindenkivel jóba vagyok itt, nem igazán értem hogy egy játékon min lehet úgy hajbakapni.(sajnálatom fejezem ki Tommy hajáért az amatőr hozzáállásom miatt....) Ami főképp Habasa szemét szúrta az az a 0,7 mp, amivel alapból lassabb, amiről ő totálisan nem tehet. Nem igazán értem miért kell kivágni a hisztit a festésen, elvégre ez csak egy játék.(gondolom a többiek reakciója az lesz, hogy azért mondom mert én a büdös életbe nem tudom kiérdemelni)

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » kedd ápr. 29, 2008 2:29 pm

Ede Te könnyen beszélsz, mert maradtál a csapattársaddal. Te talán örülnél neki ha szétválasztana valaki?

Amúgy meg megismétlem ami a LEGFONTOSABB és akkor talán nem tartod olyan viccesnek....

Ha azt mondja valaki h ilyen rendszert talál ki, akkor 100x inkább a szerver egységes mód mint a csapatrombolások, meg egymással kibaszás. A liga összetartásról nem is beszélve amit szintén leírtam az előbb! Ha egymás alá szervezkedünk abból nem lesz jóviszony.

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » kedd ápr. 29, 2008 2:59 pm

Igy van, én könnyen beszélek. Tommal kezdtem itt versenyezni, és így is lesz, amíg csak lehet. Ha nem tetszik valami, senki nem kötelez arra, hogy mással karöltve versenyezzek, kvázi, hogy maradjak.
Mi együtt döntöttünk bizonyos ügyekben, és azután kérdeztünk/kértünk változtatást. Hozzáteszem, hogy az év nem így indult, de egyikünk sem esett neki senkinek, okolva, vagy felelőst keresve azért, hogy a Renault halovány gyenge. Elhatároztuk, hogy így is versenyzünk, és majd jövőre biztos változik valami. Hozzáteszem, hogy a kezdeti felállást tekintve a következő évi autóválasztásunk is a levesben, ugyanis bizonyos, hogy az idei év csak statisztálás. Ez van. Ha ez annyira nem tetszett volna, már nem lennénk itt.
Nem akarok vitatkozni senkivel sem, de nem hiszem, hogy ezt így kell megoldani.
Továbbra is azt mondom, a demokrácia egy szar... mellesleg csak illúzió... Metosz határozza meg az irányt, amit el lehet fogadni, vagy el lehet menni. Ha szavaztat, akkor éljünk vele, ha nem versenyezzünk.
üdv.
E.

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » kedd ápr. 29, 2008 3:12 pm

hmm. Nem vagyok okos, se annyira művelt hogy egyyes esetekben szépen fejezzem ki magam, de egy dolgot tudok, és nem érdekel ki mit gondol, mert szólás szabadság van. Nekem ne mondja senki hogy az autó a hibás, nekem ne mondja senki hogy más a HDV, nem veszem be. Többször is megcáfolták a TOP pilóták amit én állítottam, azt hogy ugyanazzal az autóval ugyanazzal a setuppal, ugyanazzal a benzinmennyiséggel 1,5 mp-vel gyorsabbak. Ott van Isti, ő az élő példa arra hogy nem az autó határozza meg ki mennyire gyors, hanem a beállítás, és a tudás, de Tommy is, Knife is, és azt mondom hogy Habasa is, metoszról nem is beszélve.

NEM AZ AUTÓ HATÁROZZA A SEBESSÉGET. erre fektetem a hangsúlyt. Legegyszerűbb ha van 2 TOP pilóta vagy 3 4 ..menjenek ugyanazzal az autóval, ugyanazzal a beállítással, és nézzék meg a különbségeket. Meglepő lesz.

megszeretném jegyezni hogy van egy javaslatom. Ne 1-1 pilóta cseréldőjön, hanem a teljes csapat!

Beszélje meg kollégájával, hogy meik autót kívánják megjelölni és a csapat pontok alapján választanának. Lehet hülyeség nem kell elfogadni de lehet másképp is. és akkor a társak megmaradnak, csak más csapatban, a csapat pontot meg átviszik. Megfog látszani, hogy nincs semmiféle autó különbség.

Szerintem, ez egy fokkal fairebb javaslat.

várom véleményeteket.



u.i.: Felnőttek vagytok többségben, szerintem kultúráltan meg lehet beszélni a dolgokat, és nem kell felesleges gyerekes vitát csinálni a dologból.
Kép

Genyó Kapitány
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 258
Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Genyó Kapitány » kedd ápr. 29, 2008 4:22 pm

Kedves Tommy (és Mindenki)!

Először is szeretnélek megkérni, hogy mellőzd a nyomdafestéket nem bíró kifejezéseidet, ez itt nem a sarki kocsma.

Másodszor meg egyszerűen nem értem, hogy miért zizegsz. (Főleg ilyen hangnemben.)
Amikor módot váltottunk menetközben, teljesen nyilvánvaló volt, hogy ha különbségek vannak a kocsik között, akkor valamilyen szempontok alapján kerülnek majd kiosztásra a kocsik.
Az is teljesen nyilvánvaló volt, hogy senkinek fogalma sem volt arról, hogy milyen különbségek vannak a kocsik között. Az is teljesen nyilvánvaló volt, hogy kocsi kiosztást csak is a teljesítménnyel arányosan, vagy fordítottan arányosan (handycap) lehet korrektül megoldani. Amennyiben ragaszkodsz bármelyik autóhoz, tanulj meg vezetni (főleg forgalomban!!!) és kűzdj, ne dudálj. A lehetőség adott. Bizonyíts! Avagy keress megadnak olyan sportágat, ahol az érdemeket nem a teljesítményhez mérik.

Véleményem szerint így is túl sok dologban teszünk eleget a közösség elvárásainak, de végül is elsősorban szórakozni, jól érezni magunkat vagyunk itt, így nem ágáltam komolyabban. Az tény, hogy az igazi F1 igencsak távol van attól, amit sportnak nevezzünk, nem véletlen, hogy vannak nagy tehetségek, akiknek 7 évet kell várni egy vb címre, mások meg még csak a közelébe se jutnak. Véleményem szerint, a jelenlegi móddal a teljesítmény arányos kocsi kiosztás a legkorrektebb megoldás. Részemről pontosan tudom, hogy mennyi edzésidőbe kerül megszorítanom Metoszt, azzal is tisztában vagyok, hogy az edzésekre csak ennek az időnek a töredéke áll rendelkezésemre, így fel sem merül bennem, hogy komolyabb autóba üljek: üljenek benne azok, akik megérdemlik, én örülök, ha tisztességesen helyt állok.
Egy kicsit meglep, hogy ezt képtelen vagy megemészteni, vagy felfogni, ne adj’ Isten, elfogadni.

Sajnos, azt kell mondanom, hogy ha nem tudod elfogadni, akkor kénytelen leszel keresni magadnak más szériát. Ajánlom az OW-t, ott egyformák a kocsik.

A fenti levelezésben felmerült pár dolog, amivel kapcsolatban szeretném, ha mindenki tisztán látna.
1. IsTit hagyjuk ki ebből az egészből. Pontosan ő volt az, aki a módváltásnál annyit kért a jóváhagyásáért cserébe, hogy senki se piszkálja a Ferrari miatt. Teljesen korrektül.
2. Általános igény, hogy a legújabb móddal játszunk. Ennek viszont az a következménye, hogy úgy vezetünk be módokat, hogy nincsenek igazából kitesztelve. (Ha rajtam múlna, egy 2005-ös móddal mennék, azzal nem lennének ilyen „váratlan” helyzetek.)
3. Mint az igazi F1-ben, nekünk is meg a magunk Bőrnije, úgy hívják, hogy Metosz és szakosztályvezető a tisztsége (többek között), így csak és kizárólag az ő feladata a szabályalkotás. Az, hogy milyen mértékben tesz eleget a kívánságoknak, abszolút az ő dolga. Itt szeretném megjegyezni, hogy az ilyen „tyúk-per” ügyekkel való foglalatosság elég sok időt vesz el, abból az idő keretből, amit egyéb egyesületi teendők ellátásra tudok fordítani. (Csak a Tommy által kevert viharokra több mint 3 órát kellett szánnom, ezáltal még mindig késésben vagyok pár hivatalos levéllel.
4. Minél többen vagyunk, annál kevésbé lehet demokratikusan vezetni egy versenyszériát mert mindig vannak, akiknél a hülyeség elszántsággal párosul és ráerőltetik a közösségre az akaratukat, minek összességében komoly romboló hatása van.
5. Örülök, hogy vannak, akik objektíven, konstruktívan és önkritikával közelítik meg az adott helyzet, hiszem, hogy igazi élvezetet csak így adhat ez a műfaj nekünk.

Üdv:
Genyó

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » kedd ápr. 29, 2008 4:34 pm

Jah Én erőltetek másokra valamit.... :lol: Ez egy kicsit fordítva sült el, de mind1.

Keresek is más szériát, de nem nálatok bye bye

Amúgy mindig az a bűnbak aki felszólal valami ellen.....

Jah amúgy ha Én nem tudok vezetni (főleg forgalomba :arrow: Spanyol Nagydíj) akkor növeljétek mással a színvonalat :wink:

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » kedd ápr. 29, 2008 4:59 pm

Végigolvastam a hozzászólásokat.
Röviden ennyit reagálnék rá:

Toyota

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » kedd ápr. 29, 2008 5:03 pm

bocs, hogy ezt mondom Tommy, de ha igazad is van - vagy lenne.. -, akkor is már a többszöri elköszönésed ellenére való prédikációiddal, és mártirkodásoddal kezdesz saját magad paródiája lenni.
dönts, és tégy úgy!
üdv.
E.

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » kedd ápr. 29, 2008 5:15 pm

Mikor az érdek úgy kívánja.....

"Kicsit kevesen vagyunk F1-ben. Jobban mondva 6 helyünk van még, remélem rákattantál és jössz!

A másik amiben esetleg Te tudsz segíteni, elég jól értettél régebben az F1C-hez talán rF-ben is képben vagy. Én sajna ehez is hülye vagyok. Sajnos Knife itt hagyta az egészet mit eb a szaharát és semmiben nem hajlandó segíteni. Én meg nem fogok könyörögni, főleg mert elég csúnyán viselkedett akkor inkább feladom ezt az egész szarakodást, Cool nehogy már a lekvár rakja el a nagyit.
Ninja gyerek rendesen betett a dolgoknak mind szóban mind tettekben.
Szóval szarban vagyunk mert nincs technikusunk aki értene igazán az rfactorhoz. Nekem még a PLR állítás is nehéz."

by metosz

Majd eljön az idő mikor jön a pótlás, visszatérés stb....

Úgy látszik itt mindig mindenki bekavar aki mást akar....de valahogy mindenki a szemétdombon kapirgál.

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » kedd ápr. 29, 2008 5:23 pm

Egy pár szót mégis írnék:

@Tommy

Ha diplomatikus hangnemben reagálnál a szabályokra, többet érnél el. Egyébként igazad van.Nekem is elég bizarul hangzik ez a változtatás.

@Ulvar

Igazad van abban hogy a TOP pilóták minden autóval gyorsak.
De...
Kérdezd meg Istit, hogy milyen a Renault! Ment vele egy pár kőrt, ugyanazt autózta vele mint a Ferrarival. Kb 5-6 kört tett meg, abbol egyszer volt gyors a többi körén alig tudta pályán tartani az autót. És ő maga mondta: Azonnal modot kell váltani!!!

Bocs Isti hogy "árulkodom" .

A lényeg:

Van a klubnak egy vezetője, aki hozott egy döntést.
Furcsa döntés, de elfogadom. Még ilyet nem csináltunk, sőt talán még senki nem csinált, még az is lehet hogy tök jó lesz.

@Metosz

Javits ki ha tévedek, de ezután is lesz csapatverseny ugye???
Csak nem Ferrari, BMW, Renault, stb... csapatok lesznek, hanem Tommy - LacZ, Metosz - Genyó, Tom - Ede, stb...

Remélem így lesz :shock:

Ja és még valami:

Ha valaki lenyulja a Toyotám , akkor visszaülök a Renaultba.
Attol senki ne féljen hogy bárkit kitúrok a helyéről. Szívesen ülnék gyorsabb autóba, de nem bármi áron.

És végül ne feledjétek: EZ EGY JÁTÉK !

Ime beszéltem.


Tom

Avatar
LacZ
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: LacZ » kedd ápr. 29, 2008 5:40 pm

Hát Srácok végigolvastam itt a dolgokat! Meglepett ez a cserélgetősdi,igaz én itt kis pont vagyok ezért nem is szólok bele a dolgokba... Esetleg annyit tudnék mondani hogy tényelg ne 1-1 pilóta cserélődjön hanem egy egész csapat,de úgysem én döntöm el.. Szval ha maradok maradok,ha nem nem.. Csak a végén írjátok le egy hsz-be hogy ki hova került és kész...

UI.: Tommy,felvállalom melletted h én is furcsának tartottam a dolgot... De mutassuk meg nekik... :twisted:

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tony » kedd ápr. 29, 2008 6:05 pm

Egy nap alatt egy egész oldal - na ez szép. A helyzet az, hogy mindenki megnézheti, melyik autó a leggyorsabb. 0 fogyasztás, 0 kopás, Barcelona, 0 liter. Nos, nekem a Toro Rossoval sikerült 0,5 másodperccel lassabbat menni, mint BMW-vel. A Renault-val nem hasonlítottam össze, de nagyon hasonló lehet a két autó. Amit Tom és Ede írt, azt nagyon is igaz! Minden egyes szavuk. Metosz hozott egy döntést, mi pedig tényleg köszönjünk Csókolommal neki, és tényleg várjuk meg, mi lesz belőle. Ugyanabban a hajóban eveztem, mint ők, és tudom, milyen az, amikor ott bukod el a versenyt, hogy nem te vagy kevés, hanem a kocsi. Nem mondom, azért kisebb részben függ az autótól, de például Tommy kb 7 tizeddel ment gyorsabban körönként, mint én, miután megvolt a kerékcserénk. És itt szeretnék kérni mindenkit, aki esetleg most azt mondja, hogy "na jól van, ennyi", hogy ne tegye! IsTi, maradj a Ferrariban, bár gondolom, úgyis így teszel. És te is, Nyeksek, jelöld meg a Ferrarit, a McLarent, az Agurit, mindhárom autó kiváló! Egyáltalán nem vagy lassú, elég, ha azt megnézzük, hogy izzasztottál meg Bahreinben.
Tommy írta: "itt mindenki bekavar, aki mást akar." Ezt senki nem tudhatja jobban nálam. Már rég rájöttem, hogy teljesen másról szól ez a dolog, mint arról, hogy most egyedül (meg akkoriban Viperával) üvöltözzünk a Fórumon. EZ TÉNYLEG EGY JÁTÉK!!! Nem vérre megy.
Megint csak Edét idézem: "többszöri elköszönés". Már-már komikus, hogy Tommy mindig elköszön, azt valahogy visszajön. Maradj itt, és versenyezz. Úgy jelentkeztem erre a bajnokságra, hogy eldöntöttem: szórakozni szeretnék, és nem szétdühöngeni a fejem. És az első 4 futam nem is sikerülhetett volna jobban. Engem nem érdekel, ki a csapattársam. Versenypályán bárkivel öszedolgozom. Ha például a McLarent választottam volna, az én részemről teljesen oké lett volna, ha a másikban Knife ül. Történt egy, s más, de a versenypályára nem viszek ki egy vitát sem, és nem fogok szándékosan keresztbe tenni neki a pályán.
Nos, én így gondolom most. Remélem nem jár fővesztés érte.
Daszvidanyija

Avatar
LacZ
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: LacZ » kedd ápr. 29, 2008 6:40 pm

Habasa értem én a dolgot... De most gondolj bele,hogy a top pilóták vannak a legjobb kocsikban.. Ti elvagytok ott elől, utána pedig egy nagy szakadék.. Nem véletlenül van az a túraautó bajnokságban is, hogy a gyorsak plusz súlyt kapnak.. Úgy legalább izgalamsabb... Ezért kellene a gyengébbeknek jobb autóba,a jobbaknak gyengébbe... Sztem így izgibb lenne,de Ti tudjátok..

IsTi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 816
Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm

Hozzászólás Szerző: IsTi » kedd ápr. 29, 2008 6:47 pm

Nyeksekkel hosszú beszélgetések alapján 3 autó közül választanánk:
1. Red Bull
2.Toro Rosso
3. Spyker
Szóval a Ferrari szabad! :evil:

pukkandur
Hozzászólások: 63
Csatlakozott: pén. dec. 28, 2007 9:40 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: pukkandur » kedd ápr. 29, 2008 7:02 pm

Nem szeretnék résztvenni a vitában mert nem ezért ülök le játszani.
Én Ulvarral egyetértésben maradnék a Hondánál.
Előző csapattársam (DTM-Spiczi) is korrekt és hasonló erősségű volt, mostani (Ulvar) is.
Nem hiszem, hogy bármelyik autóval meg tudnám szorítani az élmenőket, sajnos nem is sok időm van a gyakorlásra.
A Honda nem egy top csapat, nekem szórakozásra tökéletesen megfelel (mert ez a cél nem?)
Az ilyen vitáknak azért nem látom értelmét mert mindig sértődés a vége, ezzel együtt pedig megint kevesebben leszünk.
Szóval: 1. Honda (Ulvarral együtt) 2. ami marad

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd ápr. 29, 2008 7:37 pm

8) új ötletem van:
http://www.rfactorcentral.com/detail.cf ... r%20Racing
mindenki választhat, hogy piros vagy zöld fűnyíróval megy.
Kép

Genyó Kapitány
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 258
Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Genyó Kapitány » kedd ápr. 29, 2008 7:40 pm

Kedves Tommy!

Nem tartom egyenes dolognak privát üzenetek nyilvánosságra hozását hozzájárulás nélkül, de ha már itt tartunk, én is közzé teszem a Metosznak írott privát üzenetedet:
„Cső!

Egyesületi tagság powa....azt hittem ez több joggal illett, de mind1.

Szal kilépek az egész kócerájból még ingyé se versenyeznék nem h pénzért.

Ha van hozzá képed akkor megtartod a tagsági pénzem, ha nem akkor visszaküldöd fair módon. Az oklevelekre meg nincs szükségem, tartsátok meg.

Nah ennyi és légyszi ne próbálj meggyőzni semmiről, nincs harag meg semmi. Egyszerűen lezárjuk és kész. Az már csak rajtad múlik h milyen viszonyban.”
Szóval, küld meg légy szíves PÜ-ben a bankszámlaszámod és visszakapod a pénzed (ebből nem csinálunk problémát, többe kerül a veled való levelezésre fordított idő).
Köszönöm az eddigi részvételt, sajnálom, hogy idáig fajult a dolog és remélem, megtalálod azt a helyet, ahol jól érzed magad.
Kérésednek megfelelően tagságod ezennel megszűnt.

Minden jót,
Üdv:
G.

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » kedd ápr. 29, 2008 8:05 pm

Lehet, hogy újbb autócserelavinát indítok, de nem ez a szándékom. Sokan tesztelgették az autókat, mennyi a különbség, de véleményem szerint az a pár óra nem túl meggyőző bizonyíték. Ezzel nem a tesztelőket kívánom becsmérelni, csupán tudom, hogy megy ez, s ennyi idő alatt nem lehet kitesztelni a különbséget, főleg nem egy pályán, mert nem mérvvadó.
Az autók technikai adatai alapján összeállítottam az erősorrendet viszonyszámokkal. A különbség az autók aerodinamikájában van. A motor, váltó, felfüggesztés elhanyagolható, nincs különbség.

1. Ferrari - 000
2. McLaren - 025
3. BMW - 060
4. Renault - 080
5. Williams - 110
6. RedBull - 120
6. ToroRosso - 120
8. Honda - 140
8. Super Aguri - 140
10. Toyota - 150
11. Spyker - 200

Hogy mekkorák az egységek annak tesztelését arra hagyom, aki erre kíváncsi. Sajnos magam alatt vágtam a fát, mert sanszos, hogy így repülök a McLarenemből, de nem baj. Legalább tisztában vagytok vele milyen különbségekről beszélgetünk.
Mint írtam a különbség az aerodinamikában van. Tom és Ede ne haragudjatok, hogy név szerint említelek benneteket, de azért érzitek jobbnak a Toyotát, mert rossz a beállításotok. Ugyanaz a setup nem fog jól üzemelni más autón, mert más a tapadás. Sajnos azt kell mondjam, most kiderül ki az aki tud setupolni, vagy ki hibáz rá egy jó beállításra. Ugyanis ezt a különbséget le lehet dolgozni.
A kanyarsebesség ugyanis növelhető szárnybeállítással, felfüggesztéssel, difivel, utánfutással, kerékszöggel, keréknyomással, stb. Tehát ha a Ferrari adott pilótája nem találja el a beállítást, de a Spykeres igen, úgy ott hagyja utóbbi, mint eb a szaharát.
Legegyszerűbben kifejezve, a Ferrari előnye, hogy hamar megvan egy gyors setup. Talán monzában fognak legkevésbbé feltűnni a különbségek, s monacoban leginkább.

Egy kérésem lenne: Gyorsan döntsük el ki milyen autót kap, mert szeretnék azzal tesztelni végre amivel pályára is fogok lépni.

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » kedd ápr. 29, 2008 8:25 pm

@Knife

Nem bántottál meg, mindig is lúzer voltam setuppolásban :lol: . De az írásod alapján rosszabb a Toyota, mint a Renault, úgy hogy mi is magunk alatt vágjuk a fát. :D

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd ápr. 29, 2008 8:34 pm

Knife igazad van a gyors döntésben, de sajnos a máj.3-as dátumon nem tudunk változtatni mert szintén a tesztelés miatt hagytam több időt a választás előtt. Viszont ha mindenki leadta a nevezést azonnal kiírom a véglegest :wink:
Kép

Genyó Kapitány
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 258
Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Genyó Kapitány » kedd ápr. 29, 2008 9:22 pm

Nehogy rajtam késen a döntés, én is leadnám az igényeimet:
Szóval, érzelmi okok miatt Kimi cockpit-je a célom, bár nem érdemlem meg, az tuti. :oops:
Második helyen a Williams áll, a harmadikon a McLaren, szintén érzelmi okok miatt. A további sorrend:
4. Redbull
5. Honda
6. Torro rosso
7. Spyker
8. mindegy.

Feltűnt, hogy páran csak egy kocsit jelöltek. Bár, ahogy néztem, tekintettel vagyunk bizonyos mértékig a többiek kívánságára, de a későbbiekben, mikor élesedik a verseny, gond lehet abból, hogy ez ember elöl elválasztják a szívecsücskét és valami romban találja magát a második kedvenc helyett és így még kevesebb lesz az esélye, hogy megszerzi a kívánt cockpit-et.
Anno a németeknél másfél évembe került megszerezni Kimi McLaren-jét a BASE ligában, utána a PRO-ban a Jordan-ből tovább lépni igencsak kilátástalan lett volna ügyes kocsi választás nélkül.
Szóval szerintem érdemes sorrendet írni.
8)

G.

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » kedd ápr. 29, 2008 11:25 pm

a 8. pont tettszik :) MIND1 nekem is...csak akkor befenyítek!!!

PUKKANDUR VELEM JÖN VILI??? xD :)
Kép

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » szer. ápr. 30, 2008 6:38 am

Nos én ettől nem félek hogy kiturnak, akár a Renaultból, akár a Toyotábol.
Ha mégis, akkor teljesen mindegy hogy milyen autóban ülök.

@All

Azért ne maradjunk Ferrari nélkül, valaki válassza már ki azt is!!! Lehet hogy a leggyorsabb autó, de szerintem csak egy-két pilóta van aki ezt ki is tudja használni.

Ne féljetek tőle :D

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szer. ápr. 30, 2008 8:40 am

én mentem vele tegnap pár kört...télleg jobb kezelni, de egy vadállat az az autó. Nem tom, én már hozzászoktam a Hondához, ezért is szar a váltás, mert már megszoktam, és most kezdhetem előről... :S
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. ápr. 30, 2008 10:12 am

Tom írta: @Metosz

Javits ki ha tévedek, de ezután is lesz csapatverseny ugye???
Csak nem Ferrari, BMW, Renault, stb... csapatok lesznek, hanem Tommy - LacZ, Metosz - Genyó, Tom - Ede, stb...
Sokat gondolkozom ezen a csapatverseny dolgon valóban nekem is fontos kivel megyek a bajnokiban, jobban mondva ragaszkodni szoktam ahhoz akivel kezdek. Mégis bárhol versenyeztem eddig a csapatverseny a bajnokság végére mindig háttérbe szorult, még az F1-ben is mellékesként említjük meg és inkább az egyéni bajnoki okoz izgalmakat. Tavaly a Renault Williams csapatverseny is végére megszűnt első sorban azért mert több kihagyás miatt nem ugyan annyi lehetősége volt a csapatoknak pontokat szerezni, így aztán a végére elfelejtettük - a győztes sem akart kérkedni a csapatgyőzelmével.
Ha szükségesnek érzitek a kocsikon kívül lehetne csapatatokat alkotni.
Szóval létrehozhatnánk új csapatokat, mint pl. a „Basszus kulcs” – Tom, Ede, vagy „Páratlan páros”- IsTi, Nyeksek
De annak a pályán nem sok értelme van, ha mondjuk Genyó ferraris én meg Williamses vagyok, hiszen a boksz taktikát már nem kell egyeztetnünk, sőt mással kell egyeztetnünk.

Jó dolog a csapatbajnokság, mert azokat akik kicsit is felelősséget éreznek a környezetük iránt motivációval látja el, ezért írtam a döntés még ebben a helyzetben is a pilóták kezében van, egy csapat mindig annyira gyors amennyire a leglassabb versenyzője.
Szóval nem akarok külön kitalálni semmit mindenki buzdítson másokat és érdeke legyen a csapattárs jó eredményében, különben nem választhat jó autót, ha vele akar maradni.
Végül is most is így alakulnak a dolgok anélkül , hogy ezt leírtam volna.

Ulvar felvetésén elgondolkozom, de problémásnak érzem azt is.
Nagyon nagy lesz a nyomás a jobb pilóta irányából és ha nem jó a csapattársa vagy nem tud részt venni pár futamon akkor bizony feszültség alakulhat ki. Így a jobb pilóta maga dönt, hűség vagy jobb autó, nincs kényszerítve semmire.
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. ápr. 30, 2008 10:43 am

+ nem lesz üres a ferka csak max. az egyik és csak a köv.kez futamon!

meglepő de a ferkába gyorsabban találunk akár új versenyzőt is

8) meglepő mert a szine miatt a szuperzsaru sem választaná én meg szó szerint hányok tőle.

ennek ellenére mivel a ferka a teszteken egyáltalán nem volt a leggyorsabb nem értem IsTi és Nyeksek átülését, hozzátenném én IsTi-t hívtam magam mellé a willibe ( 8) Genyó elég lehetőséget kapott a bizonyításra már és FRANK megunta, amúgy is érthetetlen módon McLaren fun vagy kimi buzi, mondjuk én is az vagyok részben, de akkor is über alles Sebastian Vettel)
Amúgy ha valaki megnézte az eredményeket akkor láthatja, hogy Genyó az ucsó versenyen a 3. leggyorsabb kört futotta!!! GRAT!
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. ápr. 30, 2008 11:38 am

@CSAMEZ, ZÉNOO, SÜTI

Légyszi írjatok csapatokat, hogy minél előbb lezárhassuk ezt a bizonytalanságot.
LacZ mivel csapattársad elhagyott, (bár csapat számára mindennél fontosabb volt) légyszi írjál te is csapatokat. Mindenképpen kapsz segítséget a továbbiakban is tőlünk.
Kép

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » szer. ápr. 30, 2008 12:37 pm

Ahoy,
Tommy pénzét én állom, mint sponzori támogató, de cserébe kérem, hogy rajt előtt valami bögyös szöszi tartsa a napvédő esernyőt a fejem fölé:)
...az eleje nem vicc!
autóválasztás:
nem tudom, milyen helyen állok per pillanat, de a sorrend:
1. Rönó
2. :)mindegy:)
dolgozom még az ügyön - Tomot illetően, hogy menjünk vissza a szokott színeinkbe, majd meglátjuk mi lesz.
A mérvadó Tom döntése és lehetősége lesz, ő a jobb, így ő dönt.
Asszem, ha a rönő mellett dönt nem lesz akadálya:)
üdv.
E.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. ápr. 30, 2008 12:43 pm

@Ede
Tommy lovéját már visszautaltuk (GENYÓ az egyesületi számláról) - , szóval ne foglalkozz vele, :lol: majd szavadon fogunk ha az év végéig nem tudunk több szponzort találni.

Ezúton is köszi a segítséget, felajánlást.
Kép

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » szer. ápr. 30, 2008 3:00 pm

metosz írta:@Ede
Tommy lovéját már visszautaltuk (GENYÓ az egyesületi számláról) - , szóval ne foglalkozz vele, :lol: majd szavadon fogunk ha az év végéig nem tudunk több szponzort találni.

Ezúton is köszi a segítséget, felajánlást.
Hát még szarul nem történt meg a visszautalás, szal ne állíts valótlant. És olyat se kéne állítani h a csapattársad elhagyott, mert pont h kitúrta valaki melőlem szal így is úgy is különváltunk volna hála neked meg Habasának.

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » szer. ápr. 30, 2008 3:07 pm

@metosz
én állom a szavamat, nem csak vagdalózok vele:):)
E.

Genyó Kapitány
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 258
Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Genyó Kapitány » szer. ápr. 30, 2008 3:23 pm

Tommy írta:.Hát még szarul nem történt meg a visszautalás, szal ne állíts valótlant. És olyat se kéne állítani h a csapattársad elhagyott, mert pont h kitúrta valaki melőlem szal így is úgy is különváltunk volna hála neked meg Habasának.


Nézz utána pontosabban! Tegnap este lett feladva közvetlenül a beírás után, de a bank csak nyitáskor könyvel.

Üdv!
G.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. ápr. 30, 2008 3:47 pm

Köszi Genyó a gyors reagálást és bocs, hogy már megint tárgyalás-meló közben zavartam.


@Ede
A csaj 168 magas, a haja barna és ernyő helyett inkább a fedetlen kebleit használja majd árnyékolásnak, remélem nem gond. Haj festés már folyamatban de mást szokott fogdosni - értelmetlen lenne ilyen adottságok mellett ernyőzni, egy birodalmi rombolót is simán leárnyékolna.
Kép

Süti
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: szomb. szept. 22, 2007 2:09 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Süti » szer. ápr. 30, 2008 9:15 pm

Nekem teljesen mindegy melyik autóban ülök, bajnokság kezdetekor a Toro Rossonál kaptam épp helyet. De nem értem mire jó ez az mikor úgy látom csak feszültséget okoz. :roll:

Zöldi
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 414
Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm

Hozzászólás Szerző: Zöldi » szer. ápr. 30, 2008 10:36 pm

Süti írta:Nekem teljesen mindegy melyik autóban ülök, bajnokság kezdetekor a Toro Rossonál kaptam épp helyet. De nem értem mire jó ez az mikor úgy látom csak feszültséget okoz. :roll:
Bocs Süti, de már sokszor le lett írva, remélem nem gond, hogy csak Genyót idézem neked, nem tudnám jobban összefoglalni.

Genyó Kapitány írta:.......

Amikor módot váltottunk menetközben, teljesen nyilvánvaló volt, hogy ha különbségek vannak a kocsik között, akkor valamilyen szempontok alapján kerülnek majd kiosztásra a kocsik.
Az is teljesen nyilvánvaló volt, hogy senkinek fogalma sem volt arról, hogy milyen különbségek vannak a kocsik között. Az is teljesen nyilvánvaló volt, hogy kocsi kiosztást csak is a teljesítménnyel arányosan, vagy fordítottan arányosan (handycap) lehet korrektül megoldani.........

Véleményem szerint így is túl sok dologban teszünk eleget a közösség elvárásainak, de végül is elsősorban szórakozni, jól érezni magunkat vagyunk itt, így nem ágáltam komolyabban. Az tény, hogy az igazi F1 igencsak távol van attól, amit sportnak nevezzünk, nem véletlen, hogy vannak nagy tehetségek, akiknek 7 évet kell várni egy vb címre, mások meg még csak a közelébe se jutnak. Véleményem szerint, a jelenlegi móddal a teljesítmény arányos kocsi kiosztás a legkorrektebb megoldás. ....................


A fenti levelezésben felmerült pár dolog, amivel kapcsolatban szeretném, ha mindenki tisztán látna.
1. IsTit hagyjuk ki ebből az egészből. Pontosan ő volt az, aki a módváltásnál annyit kért a jóváhagyásáért cserébe, hogy senki se piszkálja a Ferrari miatt. Teljesen korrektül.
2. Általános igény, hogy a legújabb móddal játszunk. Ennek viszont az a következménye, hogy úgy vezetünk be módokat, hogy nincsenek igazából kitesztelve. (Ha rajtam múlna, egy 2005-ös móddal mennék, azzal nem lennének ilyen „váratlan” helyzetek.)
3. Mint az igazi F1-ben, nekünk is meg a magunk Bőrnije, úgy hívják, hogy Metosz és szakosztályvezető a tisztsége (többek között), így csak és kizárólag az ő feladata a szabályalkotás. Az, hogy milyen mértékben tesz eleget a kívánságoknak, abszolút az ő dolga. Itt szeretném megjegyezni, hogy az ilyen „tyúk-per” ügyekkel való foglalatosság elég sok időt vesz el, abból az idő keretből, amit egyéb egyesületi teendők ellátásra tudok fordítani. (Csak a Tommy által kevert viharokra több mint 3 órát kellett szánnom, ezáltal még mindig késésben vagyok pár hivatalos levéllel.
4. Minél többen vagyunk, annál kevésbé lehet demokratikusan vezetni egy versenyszériát mert mindig vannak, akiknél a hülyeség elszántsággal párosul és ráerőltetik a közösségre az akaratukat, minek összességében komoly romboló hatása van.
5. Örülök, hogy vannak, akik objektíven, konstruktívan és önkritikával közelítik meg az adott helyzet, hiszem, hogy igazi élvezetet csak így adhat ez a műfaj nekünk.

Üdv:
Genyó
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zöldi csüt. máj. 01, 2008 6:43 am-kor.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. máj. 01, 2008 1:35 am

Süti írta:Nekem teljesen mindegy melyik autóban ülök, bajnokság kezdetekor a Toro Rossonál kaptam épp helyet. De nem értem mire jó ez az mikor úgy látom csak feszültséget okoz. :roll:
Kedves Süti!


1. Mivel apró különbség van az autók között, jogos a választás lehetőségének a rosszabb kocsitól való „szabadulás” megteremtése.

2. A negatív rendszer nem teljesítmény orientált, ráadásul bejáratott éves rendszerünkkel ellentétes lenne, ezért úgy döntöttem a szakaszokban elért pontszám alapján választunk és nem legrosszabb HDV-s verziót csináljuk.

3. Pilóták jelezték, hogy elment a kedvük a versenyzéstől, mert rohadt szar kocsival kell menniük és igazságtalan ez így, nem szerettem volna a bajnokság végén egy ebből fakadó még csúnyább vitát. Szerintem, ez a feszültség tovább nőt volna, ha nem rakunk a rendszerbe szelepeket. HDV különbség nélkül erre nem lenne szükség, de mivel tudjuk, hogy van bármilyen pici is akkor is mekkora gáz lehet belőle, lásd. ezt a „tyúk-pert” most.

4. Teljesen korrekt módon időben jeleztem ezt a döntést, előkészítve a feltételeket!

5. A szakaszokban mindenki egy kicsit úgy érezheti majd „újra kezdte” – a motiváció meg fog maradni. Szakasz győzelem is biztosan később beszédtéma lesz és gratulációra is okot ad! Valahogy minden bajnokság jól indul sokan vagyunk…stb aztán jönnek az első balesetek, rosszeredmény, sértődések - páran kiszállnak, mi már talán amúgy nem ilyenek vagyunk, de ezt tavaly még biztosan nem volt igaz hiszen a végére leapadt a létszám. Egy összeszokott magból állunk, jól éreztük magunkat a versenyeken, ennek ellenére nem teljes a mezőny és az újonnan érkezők is jó volna ha később eredményesnek érezhetnék magukat, beszállva valamelyik szakaszban.

6. Ha felvetődik olyan, hogy a közeli magban bármelyik pilóta elégedetlen helyével-rendszerrel azonnal cselekedek, ha jogos a kérés. Ha csak úgy nézem ebben a magban most 3 ember felszólalt (Ede, Tom, Habasa), hogy különbség gáz. A teszteken utána én is meginogtam és a :cry: willi elhagyása is eszembe jutott, elkeserítő volt agurival átlag 1.17.5xx menni ott ahol a Willi nem akart 18 alá csúszni.

7. Tommy fejébe vette, hogy ez egy hülyeség, de igazából magyarázatot nem adott rá miért illetve hol van az a hiba benne amit nem vettem volna észre és így döntésem átgondolatlan lenne. Ellenkező esetben még Ő egyedül is meggyőzhetett volna.
Tommy is maradhatott volna BMW-s vagy mehetett volna LacZ-al másik autóba, figyelve rá, hogy Ő mit választhat, ami jelenleg a Ferrari! Vagyis mindeketten Ferkával folytathatták volna, ami Tommy kedvence.
Ennek ellenére minden irányból szó szerint nekem ugrott itt a fórumon, pedig TS-en futam után többek jelenlétében megbeszéltünk ezt az egészet.

8. Kiírtam. Megadtam a lehetőséget a F1 bíróságnak a vétóra. Nem vagyok zsarnok, de ez nem a versenykörülményekben változtató szabály csak egy kis körítés plusz meló nekem.

9. Év elején úgy választottunk még autót, hogy nem tudtunk semmit a modról! Az autóválasztási sorrend amit tavalyról hoztunk, így nem ért semmit, ami igazságtalan és nem pilóták hibája. Már egy meglévő teljesítmény alapú választási rendszer korrekciója történt.

10. :twisted: A mag csapatversenyt akar hát lesz így is! Készítem a különálló táblázatot a pilóta párokra.
Kép

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » csüt. máj. 01, 2008 10:06 am

@metosz, nem kell külön tábla. Ugyanis ha mindenki az eddigi nevével jön futamra, az eddigi autójába sorolja a DCR. Ez egy kis hiba a progiban, ami nekünk most jól jön :D Ahhoz hogy valaki a DCR szerint is autót váltson át kell írni a Roostert.

Egy olyan kérdésem lenne ezenkívül, és tényleg csak érdeklődő kérdés, nem akarok kényelmetlenkedni, szóval sokan egy bizonyos autót szeretnek. Én úgy néztem mikor kiírtam a különbségeket, hogy ezt nullára vinni sem lenne nehéz. Viszont tetszik ez a gyengébb autó rendszer, mert több kihívás(bár néha a pálya is az). Szóval egy olyan ötletem támadt, hogy ezeket a különbségeket kivehetnénk, és helyette súlykülönbséget lehetne használni. Ez nem változtatja annyira az autó kezelhetőségét, viszont valóban lassít. Ezt a súlyozást cserélgethetnénk autónként/negyedév, vagy mindenki úgy be van izgulva most a csapatversenyre, akkor csapatpontok alapján a csapat kapna súlybüntit. WTCC-ben anno nekem tetszett a súlyos különbég, mert továbbra is jól kezelhető maradt a kocsi, csak kicsit lassabb volt. 10kg kb már egy tized. Ha autónként 5kg-os ugrásokkal haladunk, az spyker a ferrarihoz kb0,55 század körül fog kapni.(Ezt egy kicsit könnyebb letesztelni, ha kell mennyit jelent 10 kg, mint a tapadásvesztést) De ha gondoljátok itt már használhatunk fordított erősorrendet is :D
Mindegy ez csak egy hülye ötlet volt, s mivel letöltéssel/update járna nem sok esélyt látok rá. Bár nem hiszem, hogy több munkával jár mint a pályát letölteni.
Ha tetszik az ötlet természetesen megcsinálom a hdvket hozzá.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. máj. 01, 2008 12:13 pm

Knife írta:@metosz, nem kell külön tábla. Ugyanis ha mindenki az eddigi nevével jön futamra, az eddigi autójába sorolja a DCR. Ez egy kis hiba a progiban, ami nekünk most jól jön :D Ahhoz hogy valaki a DCR szerint is autót váltson át kell írni a Roostert.

Egy olyan kérdésem lenne ezenkívül, és tényleg csak érdeklődő kérdés, nem akarok kényelmetlenkedni, szóval sokan egy bizonyos autót szeretnek. Én úgy néztem mikor kiírtam a különbségeket, hogy ezt nullára vinni sem lenne nehéz. Viszont tetszik ez a gyengébb autó rendszer, mert több kihívás(bár néha a pálya is az). Szóval egy olyan ötletem támadt, hogy ezeket a különbségeket kivehetnénk, és helyette súlykülönbséget lehetne használni. Ez nem változtatja annyira az autó kezelhetőségét, viszont valóban lassít. Ezt a súlyozást cserélgethetnénk autónként/negyedév, vagy mindenki úgy be van izgulva most a csapatversenyre, akkor csapatpontok alapján a csapat kapna súlybüntit. WTCC-ben anno nekem tetszett a súlyos különbég, mert továbbra is jól kezelhető maradt a kocsi, csak kicsit lassabb volt. 10kg kb már egy tized. Ha autónként 5kg-os ugrásokkal haladunk, az spyker a ferrarihoz kb0,55 század körül fog kapni.(Ezt egy kicsit könnyebb letesztelni, ha kell mennyit jelent 10 kg, mint a tapadásvesztést) De ha gondoljátok itt már használhatunk fordított erősorrendet is :D
Mindegy ez csak egy hülye ötlet volt, s mivel letöltéssel/update járna nem sok esélyt látok rá. Bár nem hiszem, hogy több munkával jár mint a pályát letölteni.
Ha tetszik az ötlet természetesen megcsinálom a hdvket hozzá.
Kérek szépen időt, hogy ezt az egészet átgondoljam, C64-es ütemben mozog az emésztési rendszerem. Első olvasásra sok mindent megvettem belőle - átgondolom.

Közben már haladtam:
<a href="f1karier.htm" target="_self">Autókiosztás</a>
Egyáltalán nem végleges. Gondoljátok még gyorsan át. IsTi - Nyeksek szintén örülnék ha átgondolná a dolgot mert :evil: egy így ilyen jellel leadva nem biztos, hogy valójában örülnek a döntésnek, pedig maradhatnának a ferkában is. Belátható, hogy a különbségek picik de VANNAK.
Ennek nincs köze pl. IsTi szárnyalásához, biztosan tudom a legszarabb autóban is hozta volna ezt a formát.

Elkezdtem a csapatverseny összerírást, így a barcelonás toyota kitérő ellenére Tomék továbbra is harcban vannak a 3. helyen, IsTi - Nyeksek vezet.

Viszont erősen megakadt ott, hogy gyakorlatilag 8 pilóta van csapatban.
A többiek "szabadúszok", a fenti linken látható egy csapatokra megkezdett tábálázat csökevény amiben én a következő párokat hoztam létre, de kérésre változtatunk.

Tom - Ede
IsTi - Nyeksek
Ulvar - Pukkandur
Genyó - metosz
Zöldi - Spiczi
Zenoo - LacZ
Csamez - Süti
Knife - Geri
Kép

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » csüt. máj. 01, 2008 12:18 pm

Az ötletem előnye, hogy nem történik változás a fizikában, így szerintem nem kell az 1 hónap átszokási idő.

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » csüt. máj. 01, 2008 2:32 pm

Metosz ha nem fogod fel a magyarázatom akkor nagyon tudlak sajnálni, amit nem akarsz észrevenni azt úgysem fogod.

Süti
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: szomb. szept. 22, 2007 2:09 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Süti » csüt. máj. 01, 2008 5:43 pm

:roll:

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » csüt. máj. 01, 2008 7:50 pm

Sosem voltam erős matekbol, de mit keresünk mi a 3. helyen?
Biztos én vagyok a hülye :shock: . Az összesítettbe 5. helyre vagyunk rangsorolva.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. máj. 01, 2008 10:32 pm

Tom írta:Sosem voltam erős matekbol, de mit keresünk mi a 3. helyen?
Biztos én vagyok a hülye :shock: . Az összesítettbe 5. helyre vagyunk rangsorolva.
Majd megnézem, ahogy írtam táblázat csökevény, javítottam rajta, :oops: remélem az autókiosztásban nincsen hiba.
Kép

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » csüt. máj. 01, 2008 10:37 pm

metosz írta:
Tom írta:Sosem voltam erős matekbol, de mit keresünk mi a 3. helyen?
Biztos én vagyok a hülye :shock: . Az összesítettbe 5. helyre vagyunk rangsorolva.
Majd megnézem, ahogy írtam táblázat csökevény, javítottam rajta, :oops: remélem az autókiosztásban nincsen hiba.
A Geri - Knife párosnak is hiányzik 5 pontja.

Lezárt

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég