Tommy78 írta:Toby írta:Beszléltem Zolee-val, azt mondta, megpróbál alkotni valamit vele.
De! elmondása szerint ennek nem így kéne működnie, egyféle guminak mindegyik autón hasonlóan jól kell viselkedni, szóval, miután megheggeszti a bmw gumit, ránéz a teljes mod fizikájára és megpróbálja helyrehozni azt is.
Referenciaként
itt egy munkája, a fizika 100%-ban az ő érdeme.
Abban egyetértek, hogy egyféle guminak hasonlóan kell viselkedni mindegyik autón, De! A BMW hátsókerékhajtású, míg a többi első. Ezért nem viselkedik ugyanúg. Sajnos.
Üdv.
Igazából nem az autónak kell ugyanúgy viselkedni, hanem a guminak. Mivel azonos gumin megy mindegyik autó így pont elég lenne 1 .tbc fájl, azt kellene használnia az összes autónak. Ráadásul nem lehetne különbség az első és a hátsó gumiknál, de legalábbis nagyon kevés különbség lehetne. Tulajdonképpen egy: a menetszél valamivel kevesebbet hűt talán a hátsón. Kb ennyi.
Tapadásban egyéb adatokban nem lehetne különbség. Az összes többi különbségnek az autók felépítéséből (súlyelosztás, méretek, tengelytáv, futómű geometria, aerodinamikai tulajdonságok) kellene adódnia.
Viszont ha ezek nem úgy működnek ahogy kellene akkor a gumival a legegyszerűbb megoldani. Alulkormányzott a Seat? Sebaj, adjunk az első kerékre F1 gumis tapadást, hátulra meg kevesebbet.
A BMW-nél most majdnem azonos értékek vannak, miközben a Seatnál a kevésbé tapadó hátsó is jobban tapad a BMW guminál, az elsőről nem is beszélve.
Amúgy egyszerű a dolog: a BMW tapadását addig kell növelni ameddig fel nem javulnak úgy az idők, hogy versenyképes legyen az FWD autókkal. Persze ez pálya, setup és ember függő, szóval nagyon átlagolni kell.:D
A gumi-nyúlásba én is beleszaladtam még a V8 guminál, az okozhat ekkora lassulást.