Minden, ami a témához kapcsolódik
Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Ulvar » csüt. jan. 27, 2011 10:44 pm

Jó mind a kettő! Azért lenne jobb a szerda, mert így tudna jönni bosco barátom a futamokra, és így tudnánk egy csapatban indulni. Ennyi. Köszönöm.
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. jan. 27, 2011 10:51 pm

jó mindkettő

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: danikosz » csüt. jan. 27, 2011 11:04 pm

Szerda
És Rátkainak is... de ha kell megerősíti
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

bigiboi
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 11:37 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: bigiboi » csüt. jan. 27, 2011 11:55 pm

Szerda.

Gerrard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Gerrard » pén. jan. 28, 2011 7:59 am

csak a szerda (bár úgyis csak 1 vagy 2 futamon indulnék, szóval ne erre a szavazatra építsetek :D )
Kép

Kép

Avatar
Zsozsesz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 403
Csatlakozott: hétf. feb. 16, 2009 9:26 pm
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Zsozsesz » pén. jan. 28, 2011 8:10 am

Mind1( legyen kedd) _a_ :mrgreen: -monster-

tjoe
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: tjoe » pén. jan. 28, 2011 8:58 am

Mind a két nap jó.
De hová tűnt Damon Hill !?

Avatar
Szabi
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: hétf. ápr. 26, 2010 3:15 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Szabi » pén. jan. 28, 2011 10:51 am

jó mindkettő

más:
A Hotlapon lehetne törölni az időket ?
még az erősebb mini ideje van fent :-)

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Nightt » pén. jan. 28, 2011 10:57 am

Mindket nap jo, de Szerda jobb!
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Nightt » pén. jan. 28, 2011 11:05 am

Arra kernem az auto tervezoit, h gondoljak ujra az auto kormanymechanizmusat es a szezon kezdeteig fejlesszenek egy olyan kormanymuvet, ahol lehet nagyobb kormanyzarat beallitani (ugyanis a 900 fokhoz 45os zar kellene es most 25 a max). Elore is koszonom _a_
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jan. 28, 2011 12:38 pm

mindkét nap jó.

Igen a kormányzási szöget emelni kellene Tommy. Az nincs kihatással a módra.
Én is 720-on használom a kormányt zártkasztninál és ahhoz 35-ös kormányszög a jó.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. jan. 28, 2011 12:41 pm

Nightt írta:Arra kernem az auto tervezoit, h gondoljak ujra az auto kormanymechanizmusat es a szezon kezdeteig fejlesszenek egy olyan kormanymuvet, ahol lehet nagyobb kormanyzarat beallitani (ugyanis a 900 fokhoz 45os zar kellene es most 25 a max). Elore is koszonom _a_
Dietrich írta:mindkét nap jó.

Igen a kormányzási szöget emelni kellene Tommy. Az nincs kihatással a módra.
Én is 720-on használom a kormányt zártkasztninál és ahhoz 35-ös kormányszög a jó.
Rendben, meglesz. Remélem akkor 45 elég lesz.

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jan. 28, 2011 12:51 pm

Thx.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Nightt » pén. jan. 28, 2011 12:54 pm

Igen, az boven eleg, koszi:)
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

janosratkai
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: szomb. ápr. 24, 2010 8:23 am
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: janosratkai » pén. jan. 28, 2011 3:23 pm

Sziasztok!

Rátkai János vagyok, más néven Speedy!
Danikoszékkal leszek egy csapatban és szerintem a legkézenfekvőbb időpont az szerda este lenne. Nekem legalábbis akkor semmi dolgom :)

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. jan. 28, 2011 3:35 pm

janosratkai írta:Sziasztok!

Rátkai János vagyok, más néven Speedy!
Danikoszékkal leszek egy csapatban és szerintem a legkézenfekvőbb időpont az szerda este lenne. Nekem legalábbis akkor semmi dolgom :)
A jelentkezésedet majd add le a megfelelő topicba azon a néven amivel majd indulni fogsz. Mert jelen esetben 3 név is társul hozzád. 8)

Lui76hun
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: szomb. júl. 28, 2007 10:59 am
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Lui76hun » pén. jan. 28, 2011 9:23 pm

Mindkép nap jó , talán csütörtök jobb lenne egy kicsivel. :)
HRC-TEAM.HU

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: sanya » pén. jan. 28, 2011 9:44 pm

Csütörtök mellett vagyok.

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jan. 28, 2011 9:48 pm

No, én a bajnokágban csak néhány versenyen tudok részt venni, de örülnék, ha azok a csütörtöki napokon lennének.
Peter Rigo

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » pén. jan. 28, 2011 10:11 pm

Igazából nekem mind 1 lenne az időpont,de a csütörtök mellett teszem le a voksom.
Indok: Szeretnénk ha közvetitve lenne az MTCC és a csütörtöki nap eddig ilyen szempontból jól bevállt a Maszimnál.
Cart98 után F1 lesz Csütörtökön és az üres versenyhetekben lenne az MTCC. Ezzel a nappal nem "vesznénk" össze más ligákkal....
Amugy a csütörtök az én ötletem volt.

Az esetleges félrevezetésért a nyitó oldalon bocsi mindenkitől a dátum miatt.

Tommy dönt az ügyben. Az biztos hogy mellette leszek! Legyen az akármi is ;)
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Zöldi
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 414
Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Zöldi » pén. jan. 28, 2011 10:28 pm

Sziasztok!

Tartaléknak jelentkeznék. Nekem a csütörtök lenne jpobb, de ha szerda, akkor azt is megoldom valahogy.

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szomb. jan. 29, 2011 3:05 pm

Urak! A Bajnoki jelentkezős topic első hozzászólása frissítve lett. A Versenynaptár tegnap este fixálásra került, így az első hsz-ben levő versenyidőpontok, illetve a NAPTÁR menüpont alatt már az új időpontok olvashatók.

Sokan nem adták le a voksukat, ami arra engedett következtetni, hogy a kiírt időpontok megfelelnek. Így a végleges futamidőpont a Csütörtök maradt. A szavazáson kívül még egyéb szempontokat is figyelembe véve döntöttünk a csütörtöki nap mellett.

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Nightt » csüt. feb. 03, 2011 4:10 pm

Sziasztok!

Lenne egy eszrevetelem a moddal kapcsolatban. Ha csata kozben side by side fordulunk es csak egy kicsit is osszeer a ket auto, 90% mindketto a soderban kot ki. Ha lehet, akkor ezen jo lenne valtoztatni, mert igy sok anyazas lesz... es ennel a bajnoksagnal nagyon jo lenne, ha nem himestojaskent kellene vigyazni a masikra, ez nem F1, nincs allithato hatsoszarnyunk az elozesre :twisted: :mrgreen:
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. feb. 03, 2011 4:39 pm

Nightt írta:Sziasztok!

Lenne egy eszrevetelem a moddal kapcsolatban. Ha csata kozben side by side fordulunk es csak egy kicsit is osszeer a ket auto, 90% mindketto a soderban kot ki. Ha lehet, akkor ezen jo lenne valtoztatni, mert igy sok anyazas lesz... es ennel a bajnoksagnal nagyon jo lenne, ha nem himestojaskent kellene vigyazni a masikra, ez nem F1, nincs allithato hatsoszarnyunk az elozesre :twisted: :mrgreen:
És azt is leírod hogy mitől kötsz ki a sóderágyba? Attól, hogy összeértek nem értem miért csúszik ki mindkét kocsi. --kj- Ilyet még nem tapasztaltunk egyszer sem, pedig mentünk már jópár kört, egymás mellett is, úgy is hogy toltuk egymást, szóval nem értem a problémád.

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Nightt » csüt. feb. 03, 2011 5:32 pm

Tommy78 írta:
Nightt írta:Sziasztok!

Lenne egy eszrevetelem a moddal kapcsolatban. Ha csata kozben side by side fordulunk es csak egy kicsit is osszeer a ket auto, 90% mindketto a soderban kot ki. Ha lehet, akkor ezen jo lenne valtoztatni, mert igy sok anyazas lesz... es ennel a bajnoksagnal nagyon jo lenne, ha nem himestojaskent kellene vigyazni a masikra, ez nem F1, nincs allithato hatsoszarnyunk az elozesre :twisted: :mrgreen:
És azt is leírod hogy mitől kötsz ki a sóderágyba? Attól, hogy összeértek nem értem miért csúszik ki mindkét kocsi. --kj- Ilyet még nem tapasztaltunk egyszer sem, pedig mentünk már jópár kört, egymás mellett is, úgy is hogy toltuk egymást, szóval nem értem a problémád.
Mentunk par kort Toby-val Spa-ban es az volt a jelenseg, h ha egmashoz ertunk, akkor mindket auto elvesztette a tapadasat, jellemzoen elindult a segge... Nincs ez teljesen letesztelve, csak par ilyen side by side tapasztalatairol beszelhetek. Persze, ha egy kicsit jobban fugyelunk egymasra, akkor biztos, el lehet fordulni ketten egy kanyarban, csak ez a verseny heveben nem mindig kivitelezheto...
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szer. feb. 09, 2011 10:45 pm

Urak!
Felkerültek FTP-re a Rendszámok, az autókra, illetve a patch tartalmazza a nagyobb kormányzárat. Töltse le Mindenki! Szerver már ezzel fut.


ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/MTCC/20 ... ATCH01.rar

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szomb. feb. 19, 2011 5:08 pm

Felkerült egy javítás, ami magát a modot nem érinti, csak a közvetítés miatt Kopi jóvoltából lett készítve 2 SimsportTV-s R8, hogy a stábnak legyen mivel feljönnie a közvetítéshez! A szerver már ezzel fut, töltse le mindenki!

Kis infó hozzá!
A GameData/Vehicles/MTCC2011/Audi_R8 mappában levő Audi_R8 mappát töröljétek előtte!

Letöltés: ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/MTCC/20 ... 8_SSTV.RAR

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. feb. 20, 2011 1:06 pm

Nem beszéltünk egy nagyon fontos kérdésről! Nevesen a TV-ről. Ki lesz az aki maszim részről ezt vállalja? Akarjuk-e? Van-e energia rá?
Meg mondom őszintén én nem akarok bele keveredni nyár eleéig komment a Juniorban illetve az F1 megy az egész évadban, nekem ennyi elég --kj- Jó lenne MTCC-ben egy picit a mezőnyben versenyezni. -monster-

Véleményem szerint a TV-t nem kellene erőltetni, csak versenyezzünk, amennyiben van energia a csapatban készülhetne egy 30 perces összefoglaló.

Várom az ötleteket.
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. feb. 20, 2011 1:12 pm

+ F1-ben megkezdődőtt az ötletelés, a betelt létszámok megoldására.

Ahogy ott is, természetesen MTCC-ben is mindenkinek aki jelentkezik versenyzés lehetőséget próbálunk teremteni. Továbbra se fogjon senkit vissza az, hogy betelt a bajnoki a lehetőségeink tárháza még közel sem üres

1. tartalékos rendszer (3 fő)
2. bajnokin kivüli futam 11fő
3. bajnokin kivüli, de bajnokira qualifikáló futam (11-24fő)
4. "B" bajnoki futam (24 fő felett, vagyis 2 teljes mezőny esetén)

+aktivitási szabályokkal keverve még több lehetőségünk van!

Jelentkezzetek! csak azt tudjuk kezelni amiről tudunk!
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Ulvar » vas. feb. 20, 2011 3:57 pm

Szerintem 16 főnél már lehetne egy futamot rendezni, ha az első betelt. De még kevesebbnél is, hogy lehetőséget adjunk 10-15 embernek. (persze ehhez reklám + valami célt kell adni, de ezt már hatezerszer átbeszéltük szóval tudod miről van szó metosz).
Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: KOPI » vas. feb. 20, 2011 4:56 pm

Kizárt dolog hogy annyi nevező lenne hogy inditani kelljen B futamot. Amugy sem támogatjuk a B szerveres dolgot.(pontozás ,lebonyolitás,ki hol indul stb).Egy ötletem lenne viszont ezzel kapcsolatban. Szigoruan be fogjuk tartatni a pilotákkal a jelentkezést,csütörtök 17:00 kor roló le. Aki addig jelentkezett az indul a futamon. 1 hét szerintem elég arra hogy beirjunk 1 szót a forumra, jövök-nem jövök.

Tehát tegyük fel 17 00 kor ez az állás 27 saját autoval rendelkező pilotábol itt van 24. vagyis 3 verda szabad,tartalékosbol,tegyük fel itt van 6 ember. 19:45 kor inditanánk egy kvalit a tartalékos pilotáknak, a 6 embernek. A legjobb 3 pilota bekerül a futamra ,a maradék 3 pilotátol sajna elbucsuzunk.

Tudom most jön az hogy ez szar meg mi van a 3 kiesett pilotával stb,de nem nagyon tudunk mást kitalálni
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. feb. 20, 2011 6:46 pm

Urak! Ami írtam az egy hirtelen vázlat volt a csevegőben - nehogy félreértések legyenek!
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » hétf. feb. 21, 2011 12:04 pm

Urak! Elérkeztünk vélhetően az utolsó simításhoz a modban, történt néhány változás, ami természetesen a mod fizikáján semmit sem változtat!! Tegnap nem tudtam beírni a fórumba, mivel nem ment, de most jelezném itt is bővebben mi az ami változott.
Hosszas egyeztetések után az a döntés született, hogy a Bajnoki futamokon nem állórajt lesz, hanem főként biztonsági szempontból, a repülő rajt mellett döntöttünk, ezáltal az rFm-file került módosításra, mivel módosítva lett a felvezető kör sebessége, illetve a Safety Car súlya is módosítva lett, mert nagyon elszakad a rajtnál a mezőnytől és büntetés lehetett volna a vége. A szabályzatban ezt a módosított részt pirossal majd kiemelem, hogy mindenki lássa ott is. Az alap mod tartalmazza, de fent van külön is.

MOD+Kiegészítések

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » hétf. feb. 21, 2011 12:26 pm

Ide is beidézem a szabályzat azon részét, melyen módosítva lett:


Minden futamra a pálya adott topicjában kell jelezni indulási vagy nem indulási szándékát, a
verseny napján 17:00 óráig! Aki nem, vagy későn jelzi, hogy részt vesz vagy nem az adott
futamon, az 1. eset után figyelmeztetésben részesül a 2. eset után autóját elveszíti, melyet tartalékos, de aktív versenyző megkapja!

Szerverre csatlakozni időmérő alatt nem lehet, erre lehetőség a Warm up alatt van, ilyen
esetben a futamon kizárólag a PIT-ből rajtolhat!

A versenyeken való indulás feltételei:
Csak az a versenyző indulhat a csütörtöki versenyen, aki érvényes jogosítvánnyal rendelkezik
és a jelentkezését legkésőbb a futam napján 17.00-ig leadta a megfelelő topicban.17.00-ig a tartalékos versenyzőknek is le kell adniuk a nevezésüket ha indulni szeretnének, hogy aki esetleg távol marad adott futamtól lehetőséget tudjunk biztosítani valamennyi tartalékosnak a maximális létszámon belül maradva.


6) Verseny Rajt

A futam mindig felzető és repülő rajttal kezdődik! A Biztonsági autó mögött teljesítjük a felvezető kört, majd a GREEN jelzésre indul a Verseny! Fontos, hogy csak a GREEN elhangzása után szabad előzni, ellenkező esetben a szerver büntet! Felvezető körön Előzni TILOS!
Ellenkező esetben büntetést von maga után. Fontos hogy tartsuk a formációt, mert a szerver
büntet, ha lemaradunk.
A Felvezető körben maximum 100 km/ó-val lehet haladni.



2) Feltartás, blokkolás

a. Tükrök használata kötelező!
b. A lekörözendő versenyző köteles a lekörözéshez készülő pilótát olyan hamar elengedni, ahogy
csak lehet, de ne a kanyarokban próbáljon félre húzódni, fékezni, mert nem csak magát, hanem a
leköröző versenyzőt is bajba sodorhatja!
c. Ha a lassabb pilóta teheti, akkor úgy engedje el a gyorsabb pilótát, hogy a kanyarbevétel
után a kigyorsításnál az ideális ívet elhagyva lehúzódik és "fékezés nélkül" gázelvétellel
lassít, amíg a leköröző versenyző elhagyja. A KÉK Zászlót 0,5 másodperces különbségnél jelzi a program! Mielőbb el kell engedni a leköröző versenyzőt, ellenkező esetben a szerver áthajtásos büntetést szab ki!




7) Büntetések meghatározásai:

a. Versenybaleset (nincs büntetés)
b. Figyelmeztetés (2. figyelmeztetés után, 5 pont levonás !)
c. Utolsó rajthely a következő versenyen
d. Pitből való indulás
e. Pont levonás
f. Diszkvalifikálás adott futamról
g. Egy vagy több futamra szóló eltiltás
h. Kizárás a bajnokságból
i. box utcai áthajtásos büntetés (verseny 5. köréig teljesíteni kell)
j. idő büntetés (verseny alatti kanyar levágásokért)

8) Bajnoki büntetési rendszer:

Szabálytalanságtól függően a Versenybíróság az alábbiakban meghatározott bajnoki pontlevonásos
büntetéseket szabja ki az adott pilótának:

a. Baleset (első kör, egy versenyző károsulttal): 5 pont levonás
b. Baleset (első kör, 2 vagy több versenyző károsulttal): 10 pont levonás
c. Normál baleset, vagy szabálytalanság(egy versenyző károsulttal): 2 pont levonás
d. Normál baleset, vagy szabálytalanság(2 vagy több versenyző károsulttal): 5 pont levonás
e. Lekörözött versenyző nem engedi el időben a leköröző pilótát: Szerver bünteti - áthajtásos büntetés
f. Lekörözött versenyző veszélyezteti vagy balesetet okoz a leköröző pilótával szemben: 10
pont levonás.
g. Szabálytalan visszatérés a pályára baleset okozással: 10 pont levonás
j. Chat - TS stop megszegése: Figyelmeztetés.
k. Chat-en és TS-en történő kulturálatlan megnyilvánulás: Első eset: figyelmeztetés, második:
10 pont levonás, harmadik: Egy futamra kiterjedő eltiltás
l. Adott büntetés a pilóta azon következő futamán teljesítendő, amelyen a pilóta megjelenik.
Tehát egy vagy több futam kihagyása nem jelenti automatikusan a büntetés letöltését.
m. "Utolsó rajthelynél" a versenyző az időmérő edzésen nem jöhet ki a pályára.
n. Koccanásért járó büntetés nincs.
o. Verseny alatti 3. vágás után 20mp hozzáadása a vétkes idejéhez.
Koccanás definíciója: Koccanás az, amikor két autó fizikai kontaktusba kerül egymással, de a
vétlen versenyző nem szenved általa olyan hátrányokat, ami pozíció vesztéssel jár és a
versenyben folyamatosan tud tovább haladni!

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Nightt » hétf. feb. 21, 2011 11:05 pm

Most latom, h lehet allitani a diffinek ket beallitasat, ez eddigis allithato volt?
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » hétf. feb. 21, 2011 11:38 pm

Nightt írta:Most latom, h lehet allitani a diffinek ket beallitasat, ez eddigis allithato volt?
A kezdetektől fogva. ;-)

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Nightt » kedd feb. 22, 2011 12:04 am

Az utolso sikannal eleg nagyot lehet vagni, ez hogy lesz ellenorizve a versenyen es az idomeron?
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » kedd feb. 22, 2011 10:43 am

Nightt írta:Az utolso sikannal eleg nagyot lehet vagni, ez hogy lesz ellenorizve a versenyen es az idomeron?
Igen ezen gondolkodom egy jóideje. Lehet egy gumifal lenne a legjobb megoldás a sikánba. --kj-

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd feb. 22, 2011 11:08 am

fekvő rendőrök amik jól megdobják az autót?
pl. olyanok mint amik Monaconál vannak az alagút után.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: danikosz » kedd feb. 22, 2011 12:41 pm

az a rendőrös cucc kell amin ha átmész defekt van :D :D vagy egy laza kis betonfal :D
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Ulvar » kedd feb. 22, 2011 1:35 pm

A gumifal azért nem jó, mert visszacsapódhatsz versenyen a másik elé. Magas fekvőrendőrök kellenének inkább, szerintem az nem annyira baleset veszélyes.
Kép

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Nightt » kedd feb. 22, 2011 1:51 pm

Sztem is jo a magas fekvorendor.
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » kedd feb. 22, 2011 7:30 pm

Urak! A cél előtti sikán módosítva lett, fekvőrendőrök lettek elhelyezve. A futam kiírás topic első hsz-ben levő linkről töltsétek le újra a pályát! A szerver már ezzel fut!

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szomb. feb. 26, 2011 8:01 pm

Urak! Megkérnék minden kedves nevezőt, hogy a fórumon regisztrált nevével induljon a futamokon is, tehát az rFactorban is ez legyen a profilneve, a "keverések" elkerülése végett, csak így lehet nyomon követni ki kihez tartozik, illetve a pontozásnál is ezen név alapján lesz értékelve Mindenki. Ezt kérném mindenki a jövő heti keddi tesztfutamig rendezze!!

Más.
Indítottunk egy szavazást "mínuszolás" néven. A többség döntött, az eredmény egyébként ITT megnézhető, így a Bajnokságban a legjobb 11 FUTAM Eredménye fog beleszámítani a 13-ból, + a Nordschleife HOTLAP. Amennyiben olyan helyzet állna elő, bár emlékeim szerint ilyen még nem történt, és nem is fog, de amennyiben valaki kizárásos büntetést kap adott futamra, azt NEM lehet mínuszolni! Illetve az AKTIVITÁST vegye MINDENKI komolyan, mert nagyon könnyen el lehet veszíteni az autót, és egyre több a Tartalékos versenyzőnk, így könnyen elfoglalhatja autónkat. Másrészt ha valaki 17.00-ig futam napján nem jelzi a futam jelentkezés topicban futamon való részvételét, akkor a helyét a soron következő tartalékos pilóta kapja meg, így ha mégis beesik valaki jelentkezés nélkül, akkor sajnos nem tud indulni.
Tudom ez most elég negatívnak hangzik, de sajnos szinte mindegyik bajnokiban ez a leggyengébb pontja az egésznek, nem veszik komolyan a jelentkezés szabályait, és ezzel saját magának okozhat problémát illetve másnak segítséget, hiszen indulhat helyette a futamon. ;-)
Köszönöm.

Avatar
memphis
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 118
Csatlakozott: kedd feb. 15, 2011 10:14 am

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: memphis » szomb. feb. 26, 2011 8:28 pm

Akkor én megkérnék egy admint ha tudja a Fórum nevem változtassa meg.
"Memphis"-re
És akkor így mindenhol smakkol!
Köszönet!
Memo Tudomásul véve!! -gg-
"Szeretnék három madár lenni,hogy lássam magam
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. márc. 03, 2011 5:41 pm

Hát a tegnapi teszten -pár körön- megtetszett végképp ez a dolog, nagyon más mint amit eddig vezettem, de kifejezetten fogható - szerintem nagyon jó versenyek lesznek vele!

Baba ez a kis cucc. Még1X órisási gratuláció Tommynak!

Arra figyeljen mindenki, hogy sokkal korábban kell vele váltani, nekem 10 km/h-val lassabb volt az egyenesben kihuzatva. Továbbá az első gyors kört nálam egy "szemcsésedős" lassú követ - ilyenkor vigyázzatok.
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. márc. 04, 2011 12:20 pm

Urak! Felkerültek a NEM hivatalos eredmények, illetve valamilyen formába kicsit "barátságosabbá" próbáltam/om tenni az egészet, fent vannak a csapatoknál az autók képei, illetve csapaton belül az első rajtszámmal rendelkezőt beírtam "főnöknek", még egy olyan kérdésem/kérésem lenne, aki hozzájárul, hogy küldhetne egy képet magáról és akkor azt még beilleszteném és teljes lenne a kép, esetleg ha mindenki a képe mellé még megtisztelne a Teljes nevével, mivel vannak néhányan akiknek még nem tudom :oops: akkor még azt odaírnám. És akkor egész pofás lenne a dolog. ;-)

Avatar
memphis
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 118
Csatlakozott: kedd feb. 15, 2011 10:14 am

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: memphis » szomb. márc. 05, 2011 9:35 pm

Díjazom.Én már el is küldtem!!
Jó Ötlet Tommy78!!
-vv-
"Szeretnék három madár lenni,hogy lássam magam
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Ulvar » vas. márc. 06, 2011 1:24 pm

A csapat pontok hogy lettek kiosztva? A mi csapatunknak 25nek kéne lennie összesen...ehhez képest jóval több. És a többinél is ezt látom. Bónusz pont pedig nincs oda írva.
Kép

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: sanya » vas. márc. 06, 2011 1:38 pm

Ulvar írta:A csapat pontok hogy lettek kiosztva? A mi csapatunknak 25nek kéne lennie összesen...ehhez képest jóval több. És a többinél is ezt látom. Bónusz pont pedig nincs oda írva.
A csapat tagjai által szerzett pontok:
Ulvar: 20p
Mugen: 5p
b05co: 1p
Ez összesen: 26p
A szabályzatban leírtak szerint a csapatok által szerezhető extra pontok:
Ha minden csapattag rajthoz áll: +3p
ha minden csapattag célba ér: +5p
Csapat extra pontok max: 8p

Összesen: 26p+8p=34p


Idézet a szabályzatból:

Extra Pontok:
1.
Két és három fős csapatok esetében ha a Csapat minden versenyzője elindul adott futamon, +3
pontot kap a csapat, ezen felül ha mindegyik versenyző teljesíti a futam 100%-át +5 pontot
kapnak. Amennyiben előfordul hogy valaki egyedül van 1 csapatban, az EXTRA pontok rá NEM
vonatkoznak. Egyéni értékelésbe ez nem kerül jóváírásra.

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » vas. márc. 06, 2011 1:38 pm

Ulvar írta:A csapat pontok hogy lettek kiosztva? A mi csapatunknak 25nek kéne lennie összesen...ehhez képest jóval több. És a többinél is ezt látom. Bónusz pont pedig nincs oda írva.
26 pontot szereztetek, nem 25-öt mint amit Te írtál, mivel Te: 20 pont, Mugen 5, b05co 1, az ugye 26 pont, és ahogy a szabályzatban le van írva, mind hárman indultatok ezért +3, illetve mindhárman beértetek a célba ezért még +5 pont, tehát 26+3+5= 34 pont és ha jól látom ez szerepel az eredményeknél is. Arról sajna nem tehetek, hogy bonusként tüntettem fel a 8 extra pontot, és a progi nem Bonusként tünteti fel.

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » vas. márc. 06, 2011 1:39 pm

Milyen egyszerre Sanya -v-

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Ulvar » vas. márc. 06, 2011 2:10 pm

Így már értem! Köszi. Úgy látszik amikor ma is elolvastam a szabályzatot akkor is elkerülte a figyelmemet ez ...
Kép

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » vas. márc. 06, 2011 8:24 pm

Gadfly idézlek az óvástopikból....
Gadfly írta:
Véleményem szerint (és ahogy említettem nem rossz akaratból), de a 14 vágás is soknak, majdcsaknem extrémnek minősül. Ha megnézzük a 14 és a 20 között 6 a különbség és a versenybíróság jelentős különbséggel sújtotta a két esetet, míg a 4 és a 14 között jóval több (10) a különbség és u.a. a kategória büntetés kirovása szempontjából? Ezek az arányok zavarták inkább a szememet főleg úgy, hogy ki lett az is jelentve, hogy a jövőben a 10 feletti vágás auto DQ lesz. Ezt a kijelentés figyelembe véve és erre hivatkozva, akkor elvileg mi (Szabi és Én) is mentesülnünk kellett volna a DQ-tól, ha már a 14-et vágók mentesültek v. őket is ugyanúgy kellett volna büntetni, mint minket. Megmondom őszintén ha most én a 4-et vágók kategóriába tartoznék, akkor marhára bántaná a szemem, hogy akik 10-el többet vágtak, azok ugyan azt a büntit kapták mint én és még ráadásúl ha Kirut vesszük, előrébb is végeztek nála még így a büntetés kiszabása után is. :-? Nem tudom mi lenne az igazságosabb arány, de sztem ha a versenybíróság szerint a 20 és a 14 nem ugyan az a kategória, akkor talán 3 felé szelve talán "közelebb" lettünk volna ahhoz, ami odaát van! 0-9 ; 10-19 ; 20-...
Természetesen ez részemről egy felebezés, így kérném, úgy kezelje a BT!

Köszönettel! Gadfly
Őszinte leszek..... Ami Te és a Szabi ügyében döntő volt, nálad a rekordszámú 18 egy kanyarban.... 25 körből 18szor vágni ugyan azon a ponton az már nagyon gáz.....
Szabinál az döntött hogy jópárszor még a kanyar ívét is mellőzte....

A futamon hatályba lévő szabály a +20mp büntetés volt így van.... de a szabályzatban ez is benne foglaltatik: Természetesen ezek a szabályok csak általános szituációkra érvényesek, a végső döntéseket a
Bírói Testület hozza az adott szituációnak megfelelően. A fentiekben nem részletezett, de a
fair play és a szabályok szellemétől eltérő versenyzői magatartás az eset súlyosságától függő
büntetéssel sújtható



Azt sajnos már mi is tudjuk hogy a 4 és a 14 nem ugyan annyi ebben igazad van..... Ezért lett változtatva a szabályzat erre vonatkozóan ( nem voltunk felkészülve ilyen sok vágásra). De ezek után is lesz probléma nem kell félni. Lehet megint Te leszel az áldozat (most csak írtam vkit). 9 vágás +18mp bünti lesz, 10 meg DQ. Akkor itt mekkora a különbség??? nem hat...... Sajnos valahol mindenképpen meg kell húznunk a határt, ami vkinek ugy se fog tetszeni. Nem kell hogy tetsződjön a szabály vagy egyetérts vele ;)
A szabályt be kell tartani, és nem kibúvókat keresni alóla. Ha nem tartják be akkor jövünk mi. Hidd el nem hálás meló.... Ha gondolod próbáld ki ;)


Kiruval kapcsolatban nem értem mit akartál mondani ;)
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Gadfly » vas. márc. 06, 2011 11:12 pm

(elkerülte a figyelmem, hogy ide válaszoltál, de szerencsére nincs nagy keszekuszaság)

Amit leírtam ahhoz továbbra is tartom magam. Megértem, hogy nem voltatok felkészülve ezekre, hidd el én sem, hiszen mikor visszanéztem a replayt magam is meglepődtem a produkciómon. (ekkor döntöttem az óvás mellett) Valahol éreztem verseny alatt, hogy lehet rossz amit csinálok, de nem gondoltam h ennyire. 4 dolgot tudnék felhozni, amiért ez nálam megtörténhetett:

1. Abszolút nem vagyok hozzászokva a karosszériás versenyzéshez, világ életemben főként OW autókkal mentem, ahol a kerékhez jobban tudok viszonyítani. Mivel itt motorháztető nézetben mentem ahol a kerekek nem látszanak, így nehezebb volt ezt belőni.

2. A kettes pont szoros összefüggésben van az 1-es ponttal és az 1-es sem teljes a 2-es nélkül. A lényeg, hogy nem tudom ki, hogy, de én vezetés közben inkább a távolba nézek és a periférikus látásomra és az érzékekre bízom, hogy kb. hol az autó széle. Ez max akkor változik, ha van a mellettem v. közvetlen előttem vki. Ez OW-nál könnyebb mivel ott sztem jobban érezhető a kocsi a kerekek miatt.

3. Mivel a vágásaim többsége (18) az utolsó sikánban történt, ebből jópár olyan is volt mikor pl. IsTivel csatáztunk és ő kívül én meg belül voltam. Mivel egyszerre értünk a kanyarba, így ott tudatosan mentem beljebb, hogy még véletlen se érjünk össze, mert ott tuti ő húzta volna a rövidebbet, főleg a fekvősünök miatt.

4. Buzgóság, hajtás, izgalom (mivel szinte végig volt partner) és nem odafigyelés.

Bonusz 5. pontként (ez közben jutott eszembe), talán még annyi, hogy verseny előtt nem sokkal kezdtem meg a tesztet. Ha jól emlékszem kb. 30 kör. Több idő = nagyobb tapasztalat

Félreértés miatt nem mentegetőzni és magyarázkodás céljából veséztem ki ezeket, hiszen tudom, hogy elk@rtam és el is fogadom a büntetést. Ezzel végig nem volt bajom. Csak is én tudok ezen változtatni, hogy ez ne forduljon elő többet. A problémám az arányokkal volt, ezért is hoztam fel a 0-9 ; 10-19 ; 20-... Megértettem, hogy a jövőben hogyan lesznek ezek a büntetések melyekkel egyet is értek viszont ha már az első versenyt az új szabály nem érinti, akkor vmi igazságosabb és olyan büntetést osztottam volna ki, hogy mindenki érezze, hogy mit is vétett tulajdonképpen. Így úgy érzem, hogy mi megéreztük Szabival viszont aki "csak" 4-et v. csak párral kevesebbet mint mi (14), ők nem és egy kategória lettek. Teljesen mind1 h a számok mögött milyen nevek vannak...nem azért írom ezt. Ha nem is az általam felhozott 3-es felosztás, akkor a Te általad emlegetett vágásonkénti +mp büntetés. Azzal lehetett volna talán a legigazságosabb és azzal érezhette volna mindenki, hogy milyen mértékben hibázott.
Nem részletezem tovább, mert picit úgy érzem, hogy fölösleges, mivel "felebezésnek helye nincs". Kár érte, mert sztem néha jobb megvitatni a dolgokat és nem 1x volt rá példa (akár a motorsportban), hogy hasznos volt felebezni. Tudom, hogy nem könnyű a BT-s meló főleg úgy nem ahogy Te csinálod Bodzzza, mert nem tudom ki lenne rá képes, hogy ilyen részletesen végignézze pl. ezeket a vágásokat mint ahogy Te. ;-)
Kipróbálni itt nem akarom (máshol voltam már BT), hiszen így is mentesítenem kellett magam bizonyos dolgok alól (NF1B), hiszen nem sok időm van. (legalább is ez az év ilyen lesz)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Gadfly » hétf. márc. 07, 2011 9:47 pm

Következő kérdésem ill. észrevételem lenne. Most, hogy már végigtárgyaltunk a vágással kapcsolatban majdnem minden lehetőséget, így azt szeretném kérdezni, hogy a pályaszélesítést is a vágás kategóriába soroljátok és lényegtelen ezzel foglalkozni vagy egy külön fogalomként kell gondolni rá? Ugye itt arra gondolok, hogy nem rövidítünk, hanem pont az ellenkezőjét (hosszabbítunk) viszont a nagyobb sebességkülönbségnek köszönhetően időt nyerünk. Nagyon jó példa erre az A1 Ring első kanyarja. Tudom Tommy a Montreali topikban képpel is illusztrálta, hogy ha pl. dupla kerékvető van, akkor a belső (zöld) kerékvető külső vonala a határ. Ebből következtetve gondolom ugyan ez a szabály egy esetleges pálya szélesítés esetében is v. rosszul gondolom? Bocs, ha hülye a kérdés, de nálam ez két külön fogalom, még akkor is, ha ugyan úgy kezelem és kategóriába sorolom a kettőt. Ezért is kérdeztem mert a szabályzatban ha jól olvastam csak a vágás volt írva!?

Készítettem egy képet az A1 Ring első kanyarjáról. Ugye jól feltételezem, hogy a képen látható szituáció helytelen? MEGNÉZ

Tudom, hogy a szakosztályvezetés dönt mindenben és nem szeretitek, ha belekotyognak, viszont csak egy aprócska kérdés: nem lehetne Tommy ezt a betonos bukóteret azzal a jó kis ragacsos kaviccsal beteríteni, ami számos helyen megtalálható a pályán? :grin: Azért lehetne jobb, mert szerintem ez a pálya legkritikusabb pontja előnyszerzés szempontjából és így Bodzzzának sem lenne túl nagy melója végignézni mindenkinél az egész versenyt. Megnéztem és ha szabályosan vettem a kanyart, akkor jelenleg egy 1.39.880-as időt tudtam menni. Igazolásnak itt a REPLAY! Biztos van még benne pár tized viszont ha szélesítve vettem a kanyart akkor ehhez az időmhöz képest az első szektorban 7 tizeddel voltam jobb, ami sztem rengeteg. :-?
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: kiru » hétf. márc. 07, 2011 10:01 pm

Gadfly írta:Következő kérdésem...
Tomi ezt írta a futam topicba délelött:
Tommy78 írta:A félreértések elkerülése végett néhány pályaszabályról kép ami az A1-Ringre vonatkozik:

PIT-ből kijövet a képen látható helyzet már szabálytalan: (nem lehet érinteni a vonalat, ellenkező esetben figyelmeztetés)
Kép

Kerékvetők használata a pályán, ez még szabályos: (a kép az első kanyar külső ívén található kerékvető)
Kép

(a kép az első kanyar külső ívén található kerékvető, mivel itt a külső íven is előnyt lehet szerezni ha kiengedjük az autót, ezért vágásnak minősül)
Kép

Kérjük a kerékvetők használatát eszerint tegyük a pálya többi kanyarjában is!!
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Gadfly » hétf. márc. 07, 2011 10:06 pm

Ok köszi Kiru! ;-) Azt a topikot pont nem olvastam el... _2_ (a képet elnézve, akkor a hotlap köröm is szabálytalan -hh- )
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. márc. 10, 2011 10:19 pm

Urak!

Nagyon szarul éreztem magam a mai futam előtt, sajnos megtörtént az egyesület történetében az, hogy valaki szeretett volna versenyezni, tudott volna és nem is akárhogy, de végül nem maradt neki hely.

Ez nem történhet meg többet, mindenképpen versenylehetőséget kell biztosítani mindenkinek. Ebben az esetben a lehetőségeink sajnos korlátozottak, megpróbáltunk egyesületként több szerveződéssel összedolgozva változtatni, de a kapcsolat építés lassan zajlik és sok problémát érdeket kell még egyeztetni, (márc. 14 lesz a következő találkozó). a 2011-es évadban ez még gyakorlatban biztosan nem változtat a helyzeten sajnos. --kj-

A szerverünk nyitott! Amennyiben vannak, akik még futam után egy picit levezetnének vagy nem jutottak volna be a futamra és még buzog bennük a vágy, akkor csak egy órát kell várniuk. Nyilván, ha sokan maradnak akkor ez további érdeklődést generál……………..
Továbbá a keddi tesztfutamok nem akármilyen izgalmasak szoktak lenni – talán azért mert nincs tét és nem akkora a nyomás, nagyon laza, finom versenyzés zajlik ilyenkor.
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. márc. 10, 2011 10:49 pm

KOPI írta:Sose óvtam,majd most. MTCC A1 Ring a verseny 9. körében,kb 1 percnél Gadfly nem méri fel a verseny közben,megfelelően a féktávot,és kiüt a versenyböl,emiatt több helyezést is buktam. Kérem az eset kivizsgálását. Köszönöm.
Inkább ide válaszolok Kopi! A sose óvtál dolgot gondolom Te sem gondoltad komolyan? Mind1 nem is ez a lényeg. Mint ahogy TS-en, itt is szeretném az elnézésed kérni, mivel én koccoltam neked, viszont a féktáv felmérése dologban nem vagyok biztos, hogy teljesen én voltam a hibás. Általában ilyen előzéses szituban aki az ideális íven van, az szokott később fékezni a belső (nem ideális) íven haladóval szemben. (ha csak nem kifékezésről van szó, de ez nem az a kanyar volt) Megmondom őszintén én ebben a kanyarban jóval az 50-es tábla után fékeztem mindig, amely itt is látható. Az incidensnél magamhoz képest méterekkel előbb fékeztem számítva arra, hogy ne legyen gond, de arra végképp nem számítottam, hogy te az ideális íven Ulvarhoz képest ilyen korán kezdesz el fékezni. Az incidens megörökítő felvételen érdemes nézni a féklámpákat! Hidd el én is meglepődtem abban a pillanatban és nem tudtam hova tenni a dolgokat, hogy miért történhetett ez meg. Egy nem várt reakcióval kellett szembesülnöm és ez lett a vége. Sajnálom, hogy ez miatt kb. 5-6 mp vesztettél. :-? (tudom, hogy nem sokszor óvtál és azt is tudom, hogy ennél 500x komolyabb vétkek is voltak ellened már. remélem ez nem vmi tüske montreal után..)

Felvételek a szerver replayből készültek!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Lezárt

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 41 vendég