- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
MTCC 2011 Szabályzat
Szakosztályvezetés:
Szakosztályvezető: Pongrácz Tamás (Tommy78)
Tanácsadó: Papp Nándor (Dietrich)
Szerver admin: Pongrácz Tamás (Tommy78)
Vizsgáztatók:Béry István - (IsTi), Hajdu Balázs - (metosz), Rigó Péter - (Ginger17),
Petneházi Zoltán - (Bedy), Pongrácz Tamás - (Tommy78), Balogh Sándor - (Sanya) , Terényi
Krisztián - (Kopi), Paár István Antal - (Tony)
Bírói Testület: Stágl Róbert (Bodzzza), Balogh Sándor (Sanya), Terényi Krisztián (Kopi)
Futam kiírás: Pongrácz Tamás (Tommy78)
Statisztika: Pongrácz Tamás (Tommy78)
Pálya admin: Terényi Krisztián (Kopi)
Cikkírás: Nagy Imre (Kiru)
Hírdetések: Terényi Krisztián (Kopi)
Képek a verseny után: Balogh Sándor - (Sanya)
Oldalszerkesztés: Hajdu Balázs - (metosz)
TV stáb tag: SIMSPORT TV
I. Általános tudnivalók
1) Csatlakozás a szerverhez
a. Szükséges szoftver: rfactor 1.255F verzió
b. Kiegészítés: TeamSpeak3
c. Mod: MTCC 2011
d. Pályák: Az I./3. pontban felsoroltak
e. Szervernév: ! MTCC 2011 – Maszim.hu
f. IP: 87.229.108.129:34283
g. Jelszó: mtcc11
2) Verseny menetrendje.
A bajnokság futamaira a megfelelő fórum topicban kiírt lebonyolítási naptár szerint,
csütörtökönként kerül sor 20.00 órai Időmérőedzés kezdéssel.
18:00 - 20:00 Szabad edzés (120 perc)
20:00 - 20:10 Időmérő edzés (10 perc, 4 kör /egy felvezető, majd két gyorskör és egy
levezető kör/, privát módban)
20:10 - 20:20 Bemelegítés
20:20 - 21:05 Futam / felvezetőkör+Repülőrajt 45 perces időlimit / RAJTOLÁSI SEBESSÉG - mindig az adott futam kiírásban szerepelni fog
IDŐMÉRŐEDZÉS ALATT CSATLAKOZNI NEM LEHET A SZERVERHEZ!
TeamSpeak (TS) használata kötelező!
TS adatok:
IP: 87.229.108.129:9987
jelszó: maszim
Minden futamra a pálya adott topicjában kell jelezni indulási vagy nem indulási szándékát, a
verseny napján 17:00 óráig! Aki nem, vagy későn jelzi, hogy részt vesz vagy nem az adott
futamon, az 1. eset után figyelmeztetésben részesül a 2. eset után autóját elveszíti, melyet tartalékos, de aktív versenyző megkapja!
Szerverre csatlakozni időmérő alatt nem lehet, erre lehetőség a Warm up alatt van, ilyen
esetben a futamon kizárólag a PIT-ből rajtolhat!
A versenyeken való indulás feltételei:
Csak az a versenyző indulhat a csütörtöki versenyen, aki érvényes jogosítvánnyal rendelkezik
és a jelentkezését legkésőbb a futam napján 17.00-ig leadta a megfelelő topicban.17.00-ig a tartalékos versenyzőknek is le kell adniuk a nevezésüket ha indulni szeretnének, hogy aki esetleg távol marad adott futamtól lehetőséget tudjunk biztosítani valamennyi tartalékosnak a maximális létszámon belül maradva.
3) Pályák és a versenynaptár.
A Bajnokság kiírásának topicjában olvashatóak. Melyet a szervezőség bármiféle gond, hiba
esetén módosíthat. A Bajnokságban 13+1 futam kerül lebonyolításra. A Bajnokságban a legjobb 11 FUTAM Eredménye fog beleszámítani a 13-ból, + a Nordschleife HOTLAP. Amennyiben olyan helyzet állna elő, bár emlékeim szerint ilyen még nem történt, és nem is fog, de amennyiben valaki kizárásos büntetést kap adott futamra, azt NEM lehet mínuszolni!
4) A verseny beállítása:
a. Versenyidő: Futamonként *45 perc - * kivétel a 3 Extra Futam ott a táv 90 perc
b. Üzemanyag fogyasztás: Normal
c. Gumikopás: Normal
d. Meghibásodás: Normal
e. Törés: 50%
f. Zászlószabály: Full
g. Engedélyezett segítségek: Automata kuplung és szabadon választott nézet.
5) Kvalifikáció
Csak jelentkezett versenyzők vehetnek részt az időmérő edzésen. Aki jelentkezett de a
kvalifikáción nem tud megjelenni a Futamot a Pitből kezdheti meg. Aki az időmérő edzés alatt
"esik" le a szerverről a rajtrács végéről kezdheti a futamot, amennyiben nem sikerült mért
időt futnia. Tehát mikor átvált a szerver Versenyre, meg kell várnia a 30mp-et majd csak utána
léphet ki a futamra. Mivel 30mp-en belül a rajtrácsra helyezi az illetőt. Amíg a piros lámpa
nem alszik ki, vagy vált zöldre, addig nem hagyhatja el a Pit utcát. A zöld jelzést akkor
kapja meg, amikor a mezőny az első időmérő ponthoz érkezik. A Kvalifikáció 10 perces (kivétel
ez alól LeMans, ott 20 perces lesz), mely alatt 4 kört lehet teljesíteni, felvezető + 2 gyors
kör + levezető kör. A kvalifikáció "privát" módban zajlik.
6) Verseny Rajt
A futam mindig felzető és repülő rajttal kezdődik! A Biztonsági autó mögött teljesítjük a felvezető kört, majd a GREEN jelzésre indul a Verseny! Fontos, hogy csak a GREEN elhangzása után szabad előzni, ellenkező esetben a szerver büntet! Felvezető körön Előzni TILOS!
Ellenkező esetben büntetést von maga után. Fontos hogy tartsuk a formációt, mert a szerver
büntet, ha lemaradunk.
A Felvezető körben maximum 100 km/ó-val lehet haladni.
II. Szabályok a pályán
1) Általános vezetési szabályok:
a. A futamokon nem kötelező a boxkiállás.
b. A boxkiállást fokozott figyelemmel hajtsd végre.
c. A boxutcában mindig kötelező a sebességkorlátozás betartása 80km/h. Be nem tartása
büntetést von maga után! Ezt a büntetést a program automatikusan osztja ki.
d. Stop & Go büntetésnél tilos tankolni vagy kereket cserélni, amikor a pilótát
értesítik, a rádión keresztül a büntetésről 5 körön belül ki kell menni letölteni azt.
Ha valaki nem tesz eleget büntetési kötelezettségének diszkvalifikálja magát a futamból!
e. Pitből történő kihajtáskor, edzés felvezető körében, pit kiállás után, valamint kicsúszás
után a pályára visszatérni fokozott figyelemmel és körültekintéssel ajánlott, használj
visszapillantó tükröt a gyors körön levő pilóták elengedése és a balesethelyzetek elkerülése
érdekében. Különösen fontos a boxkijárat lámpajelzéseinek figyelembe vétele, amely villogó kék
színnel jelzi, ha autó közeledik a versenyíven, piros jelzéskor pedig tilos kihajtani a
boxutcából! Kivételes esetekben a lámpák nem működhetnek, ilyenkor fokozott figyelem ajánlott!
Kihajtáskor a boxutca kijáratát jelző meghosszabbított fehér vonal érintése, keresztezése
tilos!
f. Az ideális ívre merőlegesen visszatérni szigorúan tilos és balesetveszélyes. A szabályos
visszatérés titka, hogy még a pályán kívül felvesszük az aszfaltcsíkkal párhuzamos irányt,
majd amennyiben lehetséges, NEM az ideális ívre térünk vissza, és ott gyorsítunk fel újra a
versenytempóra.
g. TILOS a szándékos ütközés, meglökés és ezzel egyidejű jogtalan előnyszerzés.
h. TILOS a forgalommal szemben közlekedni! Megszegéséért a verseny után kizárás jár. Ha a
vétkes versenyző kiesett, a bíróknak joguk van a kizárásra vagy egy futamtól való eltiltásra.
i. A védekező versenyző nem próbálgathatja a féktávokat verseny közben!
j. Ha elhagyod a boxutcát, adj helyet más, gyorsabb autóknak, akik az ideális vonalon
közlekednek.
k. Ne vágj be hirtelen az ideális ívre, kövesd a kivezető aszfaltfestést, a záró vonal
átlépése büntetéssel jár.
l. Figyelj a kék zászlóra és a legközelebbi ideális helyen engedd el a gyorsabb versenyzőt.
m. Ha megsérült az első, vagy a hátsó terelőszárnyad, vagy az autó bármelyik része, és ez
súlyos kormányzási gondokat okoz, akkor lehetőleg menj be a boxba, ne akadályozd a többieket.
Amennyiben a boxba tartasz, lehetőleg ne a versenyíven tedd.
n. Ha az autód súlyos sérülést szenvedett (például elvesztetted az autó kerekét), akkor
próbáld azonnal levezetni a pályáról, vagy nyomj „ESC”-et (ESC-et csak álló autónál tudsz
nyomni) A verseny utolsó köre kivétel, de senki ne akarjon 2-3 kört 3 kerékkel (vagy
kevesebbel) megtenni!
o. Ha kifejezetten lassan megy valaki, akkor a versenyvonaltól a lehető legtávolabb haladva,
folyamatosan a hátulról jövő forgalmat figyelve vezessen, mert ha nagy a sebességkülönbség,
szinte biztos, hogy balesettel végződik egy rossz manőver. Ilyen esetben mindig a
sérült/lassabb autóval "vánszorgót" terheli a felelősség!
p. TILOS a kanyarokat levágni.
Levágásnak számít az, ha az autónak legalább két kereke (teljes felületükkel) nincs a pályán!
A pálya szélét a kerékvető vagy a fehér vonal jelöli! A fehér vonal kintebb tolódik abban az
esetben, ha a pályán kerékvető van. Minden esetben a kerékvető széléhez vagy a fehér vonalhoz
viszonyítunk!
Ezen szabályok áthágása büntetéssel jár, az eset súlyosságától függően!
2) Feltartás, blokkolás
a. Tükrök használata kötelező!
b. A lekörözendő versenyző köteles a lekörözéshez készülő pilótát olyan hamar elengedni, ahogy
csak lehet, de ne a kanyarokban próbáljon félre húzódni, fékezni, mert nem csak magát, hanem a
leköröző versenyzőt is bajba sodorhatja!
c. Ha a lassabb pilóta teheti, akkor úgy engedje el a gyorsabb pilótát, hogy a kanyarbevétel
után a kigyorsításnál az ideális ívet elhagyva lehúzódik és "fékezés nélkül" gázelvétellel
lassít, amíg a leköröző versenyző elhagyja. A KÉK Zászlót 0,5 másodperces különbségnél jelzi a program! Mielőbb el kell engedni a leköröző versenyzőt, ellenkező esetben a szerver áthajtásos büntetést szab ki!
3) Fényszóró használata:
Futam közben fényszórót használni csak lekörözés esetén használhatsz, abban az esetben
ha nem veszi észre a lekörözendő versenyző, hogy utolérted.
Aki ettől eltérően használja a fényszórókat (pl. folyamatosan bekapcsolva versenyez)első
esetben figyelmeztetés második eset után utolsó rajthelyes büntetés.
III. Belső szabályzatok
1) Szavazások:
A szerveren bármilyen típusú szavazást csak a versenyigazgatóság és a versenybíróság jelen
levő tagjai kezdeményezhetek, ha bármely más pilóta szavazást kezdeményez, automatikusan
diszkvalifikálja magát a futamból!
2) Pontrendszer:
Futam pontozása:
Egyéni Pontozás:
1. hely: 25 pont
2. hely: 20 pont
3. hely: 16 pont
4. hely: 13 pont
5. hely: 11 pont
6. hely: 10 pont
7. hely: 9 pont
8. hely: 8 pont
9. hely: 7 pont
10.hely: 6 pont
11. hely: 5 pont
12. hely: 4 pont
13. hely: 3 pont
14. hely: 2 pont
15. hely: 1 pont
Csapat pontozás:
Értékelésébe a pilóták egyénileg szerzett pontjai kerülnek összesítésre!
Extra Pontok:
1.
Két és három fős csapatok esetében ha a Csapat minden versenyzője elindul adott futamon, +3
pontot kap a csapat, ezen felül ha mindegyik versenyző teljesíti a futam 100%-át +5 pontot
kapnak. Amennyiben előfordul hogy valaki egyedül van 1 csapatban, az EXTRA pontok rá NEM
vonatkoznak. Egyéni értékelésbe ez nem kerül jóváírásra.
2.A Kiemelt versenyeken (LeMans, Spa, Monza) melyek 90 percesek, ezáltal a versenyzők és a
csapatok dupla pontozásban részesülnek.
3. A Bajnoki naptárban a +1 futam a Nordschleife Hotlap Verseny lesz. A Hotlap a valóságban is használt vonalvezetésen kerül megrendezésre. A Bajnokság első
futamának rajtjától a zárófutamig lehet futni a Hotlapokat. A zárófutam után értékelve lesz
(azonos pontozással mint a bajnoki) a hotlap végeredménye, ami beleszámít a pontversenybe. A
Hotlapban is csak azok kerülnek értékelésre, akik a bajnokságban is, tehát 54%-án indulni
kell. A Hotlapot el kell menteni, ellenben NEM ÉRVÉNYES az időeredmény! A Hotlap Győztese Külön jutalomban is részesül! Bővebb információ a Bajnoki jelentkezős topicban kerül kiírásra.
a. Az adott futamon csak azok a pilóták szerezhetnek pontot, akik a versenytáv 80%-át
teljesítették.
b. Csak azon pilóták lesznek értékelve a Bajnokságban, akik a Bajnoki futamok 54%-án
elindultak azaz legalább 7 versenyen elindulnak.
3) Szerver hiba:
a. Amennyiben a táv 50% +1 kör teljesítése után a futamon elrajtoló mezőny több mint fele
elveszíti kapcsolatát a szerverrel, az utolsó teljesített körben érvényes sorrend a futam
végeredménye.
b. Ha a hiba a táv korábbi részénél történik a versenyigazgatóság újraindítja, vagy későbbi
időpontban rendezi meg vagy törli a versenyt.
Verseny, és Időmérőedzés újraindítása:
1. Időmérőedzést az első mért kör megkezdéséig lehet újraindítani (tehát a felvezető kör
alatt), abban az esetben, ha legalább 5 versenyzőt érint a műszaki probléma.
2. Versenyt csak a bemelegítő kör alatt lehet újraindítani, ha legalább 5 versenyzőt érint
műszaki probléma!
RESTARTOT CSAK VEZETŐSÉGI TAG VÉGEZHET!
A műszaki probléma nem egyezik meg semmilyen versenyszituációs konfliktussal, vagy vezetői
hibával! Ezek rendezésére, a megfelelő fórumban be kell nyújtani az óvást, és a BT kiszabja a
büntetést!
4) LAGG:
a. Amennyiben valaki a felvezető körön át laggol, magas a pingje vagyis nem stabil az Internet
kapcsolata és így autója ugrál -ami által igen komoly balesetveszélyt jelent pilótatársai
számára- a szervert el kell hagynia!Laggoló pilótára a többi versenyző is felhívhatja a
figyelmét a versenyszervezőknek vagy a BT-nek!
b. Amennyiben ilyen magas pinggel rendelkezik valaki a Bírói Testület vagy Vezetőségi tag
utasítja a laggoló pilótát a szerver elhagyására. Magas pingnek a 150 feletti érték értendő.
c. Amennyiben az időmérő kezdete után a laggoló pilóta adott 1. versenyre már nem térhet
vissza, a hiba elhárítása után, a warmup alatt egy BT-vagy Vezetőségi tag ellenőrzése mellett
megjelenhet! Ha továbbra is magas a pinge, nem vehet részt a 2. futamon sem!
d. A laggoló pilóta köteles a következő futamán, ahol részt vesz az időmérő kezdete előtt 30
perccel a szabadedzésen megjelenni, hogy a fórumon történt egyeztetés után Bírói Testület
valamely tagja a helyszínen ellenőrizhesse kapcsolatát. Ennek hiányában a Versenyen nem vehet
részt.
5) Kivizsgálás benyújtás:
a. Ideje: a verseny startját követő 24 órán belül!!! (Fórumban, erre kijelölt Topicban)
b. A Bírói Testület a futam első körét Automatikusan Kivizsgálja!
c. A Bírói Testület a versenyzők által bejelentett eseteket vizsgálja meg, bár egyébb
szabálytalanság esetén óvás nélkül is vizsgálhat, és hozhat döntést adott szituációban.
d. A kivizsgálás kérvényét csak abban az esetben tudja a Bírói Testület elfogadni, amennyiben
az esemény pontos idejét és a résztvevő pilóták nevét megadta a kivizsgálást
kérvényező.(kizárólag szerver replay alapján).
e. A Bírói Testület kérheti az érintett versenyzőket, hogy nyilatkozzanak szerintük mi történt
az adott versenyhelyzetben. A versenybíróság saját hatáskörében meghozza döntését (ez azt
jelenti, hogy valaki rögtön súlyos büntetést is kaphat adott helyzetben)
f. Bírói Testület döntései ellen, fellebbezésnek helye NINCS!
Szerver Replay a versenyt követően elérhető lesz a szerveren.
6) A verseny végeredménye:
a. A hivatalos végeredményt a verseny rajtjától számított 96 órán belül ki kell hirdetni.
b. A hivatalos eredmény ellen nem lehet fellebbezni egy kivétellel: ha valaki olyat vesz
észre, hogy egy pilóta nem töltötte le az előző futamról hozott büntetését!
c. A döntéshozatalhoz minimum 3 Bírói Tagnak ott kell lennie a döntésnél.
7) Büntetések meghatározásai:
a. Versenybaleset (nincs büntetés)
b. Figyelmeztetés (2. figyelmeztetés után, 5 pont levonás ! Egy Futamon Maximálisan 1 Figyelmeztetés adható)
c. Utolsó rajthely a következő versenyen
d. Pitből való indulás
e. Pont levonás
f. Diszkvalifikálás adott futamról
g. Egy vagy több futamra szóló eltiltás
h. Kizárás a bajnokságból
i. box utcai áthajtásos büntetés (verseny 5. köréig teljesíteni kell)
j. idő büntetés (időmérő és verseny alatti kanyar levágásokért)
A Verseny alatti figyelmeztetés NEM azonos az AKTIVITÁSI figyelmeztetéssel!
A Figyelmeztetéses büntetést adott pilóta továbbviszi a következő futamra, és amennyiben a következő futamon ismételeten kap figyelmeztetést abban az esetben lép életbe az 5 pont levonás, illetve AKTIVITÁSI Figylemeztetésnél az AUTÓ ELVÉTEL, illetve amennyiben nem történik a következő futamon szabálysértés, a Figylemeztetés ELÉVÜL!
Bajnoki büntetési rendszer:
Szabálytalanságtól függően a Versenybíróság az alábbiakban meghatározott bajnoki pontlevonásos
büntetéseket szabja ki az adott pilótának:
a. Baleset (első kör, egy versenyző károsulttal): 5 pont levonás
b. Baleset (első kör, 2 vagy több versenyző károsulttal): 10 pont levonás
c. Normál baleset, vagy szabálytalanság(egy versenyző károsulttal): 2 pont levonás
d. Normál baleset, vagy szabálytalanság(2 vagy több versenyző károsulttal): 5 pont levonás
e. Lekörözött versenyző nem engedi el időben a leköröző pilótát: Szerver bünteti - áthajtásos büntetés
f. Lekörözött versenyző veszélyezteti vagy balesetet okoz a leköröző pilótával szemben: 10
pont levonás.
g. Szabálytalan visszatérés a pályára baleset okozással: 10 pont levonás
j. Chat - TS stop megszegése: Figyelmeztetés.
k. Chat-en és TS-en történő kulturálatlan megnyilvánulás: Első eset: figyelmeztetés, második:
10 pont levonás, harmadik: Egy futamra kiterjedő eltiltás
l. Adott büntetés a pilóta azon következő futamán teljesítendő, amelyen a pilóta megjelenik.
Tehát egy vagy több futam kihagyása nem jelenti automatikusan a büntetés letöltését.
m. "Utolsó rajthelynél" a versenyző az időmérő edzésen nem jöhet ki a pályára.
n. Koccanásért járó büntetés nincs.
o. Időmérő alatti pálya vágásért, 5 rajthelyes büntetés a következő futamon. Verseny alatti 3. vágás után 20mp hozzáadása a vétkes idejéhez. *
Koccanás definíciója: Koccanás az, amikor két autó fizikai kontaktusba kerül egymással, de a
vétlen versenyző nem szenved általa olyan hátrányokat, ami pozíció vesztéssel jár és a
versenyben folyamatosan tud tovább haladni!
* Sajnos a versenybíróság nem gondolta hogy ekkora mértékű vágások lesznek a futamon, ezért a szabályzat III.8.o. pontját a következő A1-Ring futamtól szigorúbbá és igazságosabbá módsoítja.
Az MTCC sorozat szabályzatának III.8.o. pontjának ezen részét "...Verseny alatti 3. vágás után 20mp hozzáadása a vétkes idejéhez...." a bírói testület módosítja a következőre:
A verseny alatti 3. vágás után vágásonként 3mp a hozzáadása a vétkes idejéhez, 10. vágás után diszkvalifikáljuk a vétkes versenyzőt.
Ha egy versenyző a vágás eredménye képpen előz, vagy azt közvetlen követően előzési pozicióba jut és előzési pozicióját kihasznlva előz, az idejéhez 10mp büntetést adunk, amennyiben az így szerzett pozicióját két kanyaron belül nem engedi vissza.
Természetesen ezek a szabályok csak általános szituációkra érvényesek, a végső döntéseket a
Bírói Testület hozza az adott szituációnak megfelelően. A fentiekben nem részletezett, de a
fair play és a szabályok szellemétől eltérő versenyzői magatartás az eset súlyosságától függő
büntetéssel sújtható.
9) Chat - TS szabályok:
a. A chat-et csak a szabad edzés, bemelegítő edzés alatt és verseny után lehet használni.
b. A TS-t csak a szabad edzés, bemelegítő edzés alatt és verseny után lehet használni
BESZÉLGETÉS céljából! A TS-en, Időmérőn, és versenyen, csak az adott versenyszituációk
megoldására lehet figyelmet felhívni! pl. lekörözésnél: X.Y. jövök...
c. A Chat-et Időmérő edzés és versenyek alatt TILOS használni, mert megzavarhatja a másik
játékát! Ezért a Team Speak program használata a kötelező!
d. A chat és a TS stop áthágása büntetést von maga után.
e. Esetleges vitás helyzetek megbeszélését és elnézéskérést mindenki lebonyolíthatja a futam
után a chatben, vagy más módon.
f. Az egyetlen eset, amikor a chat stopot meg lehet szegni, ha valaki laggoló pilótát lát a
pályán. Ebben az esetben röviden csak annyit kell beírni, vagy a TS-en bemondani hogy X.Y.
laggol.
10) Jogosítvány
Bajnoki futamon kizárólag jogosítvánnyal rendelkező pilóták indulhatnak.
Akik rendelkeznek jogosítvánnyal, tehát F1 vagy Indycar Road vizsgájuk megvan, nekik nem
kötelező a tesztfutam részvétel, de ajánlott a mod megismerése végett. A Road To Maszim
"Junior" bajnokiból is be lehet kerülni, feltétele, 3 Road futam teljesítése. Jogosítvány
szerzés feltételei, a szabályok pontos ismerete és betartása, illetve kötelező minimum 1
Tesztfutamon részt vennie a Bajnokság megkezdéséig. Azon versenyzők, akik év közben
csatlakoznak a Bajnoksághoz, 1 tesztfutamot kell teljesíteniük, erre a célra évközbeni
tesztfutamot írunk ki. A tesztfutam abban az esetben sikeres, amennyiben a vizsgázó teljesíti
a kiírt távot. Az MTCC által szerzett „könnyített” jogosítvány nem jogosít fel a Maszim által
szervezett F1 és IndyCar Bajnoki futamokon való indulására.
A szakosztályvezetés fenntartja a jogot a szabályzat akár azonnali változtatásához! (indokolt
esetben).
A szabályzat a HRC zárt kasznis sorozataihoz megalkotott szabályzatára épül, abból a lényegi
dolgokat több helyen szó szerint átvéve.Fenti lehetőségért külön köszönetet mondunk a HRC
vezetésének!
Fair, balesetmentes és izgalmas versenyzést kívánunk!
Pongrácz Tamás (Tommy78) szakosztályvezető MTCC - 2011 .
Szabályokat elfogadták:
kiru
sanya
Tommy78
danikosz
tjoe
Bodzzza
KOPI
Szabi
Dietrich
Metosz
Ulvar
Suna
Nightt
Gadfly
bigiboi
mugen
Gstyle
Bedy
Zsozsesz
Giberto
IsTi
Lui76hun
b05c0
Rojales
voodoo
Toby
unrealnoise
Giorgio
tsanyi
Csaba
PaJa1
memphis
Martin Kovacs
finiser
Titusz
Ginger17
doozi
Sandorez
szinesz
-
- Hozzászólások: 941
- Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
elolvastam, elfogadtam!
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
elolvasva, elfogadva!
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 253
- Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Elolvasva, elfogadva.
De hová tűnt Damon Hill !?
- Bodzzza
- Hozzászólások: 797
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
elolvasva, elfogadva
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
elolvasva, elfogadva
- Szabi
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: hétf. ápr. 26, 2010 3:15 pm
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Elolvastam, elfogadtam.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
elolvasva, elfogadva
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
elolvasva, elfogadva!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Na ez egy igen jó szabályzat! Grat a munkához!
Elolvasva elfogadva!
Elolvasva elfogadva!
- Suna
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 68
- Csatlakozott: pén. júl. 27, 2007 8:10 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
elolvastam, elfogadtam!
BMW - Vodafone Miskolc
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 154
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Elolvasva es elfogadva!
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 27
- Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2010 11:37 pm
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Igen.. igen...
- Mugen
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 76
- Csatlakozott: hétf. máj. 31, 2010 11:32 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Elolvasás
elfogadva
elfogadva
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Zsozsesz
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 403
- Csatlakozott: hétf. feb. 16, 2009 9:26 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Elolvasva + elfogadva
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Legjobban a 45 perces futam tetszik:D
Amúgy elolvastam és el is fogadom:)
Amúgy elolvastam és el is fogadom:)
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: szomb. júl. 28, 2007 10:59 am
- Admin: Admin
- b05co
- Pilóta
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: vas. aug. 03, 2008 12:49 pm
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Elolvasva, elfogadva, de a másik topicban még mindig nem tudok hozzászólni Pls valaki pilóta rangot :P
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
b05co írta:Elolvasva, elfogadva, de a másik topicban még mindig nem tudok hozzászólni Pls valaki pilóta rangot :P
utána nézek, sorry
- Rojales
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: szer. máj. 05, 2010 3:18 pm
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
elolvasva, elfogadva
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
e fogadom á olvastam -fal-
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
-
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 299
- Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Elolvastam, felfogtam, elfogadom.
A sün egy makacs állat. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.
-
- Hozzászólások: 2
- Csatlakozott: pén. feb. 04, 2011 11:18 am
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
elolvastam, elfogadtam.
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 47
- Csatlakozott: hétf. dec. 06, 2010 11:48 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Elolvasva, elfogadva!
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: szer. feb. 16, 2011 3:13 pm
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Grat PaJa a Jogsihoz! Szép volt!
2011. 02. 16.
Macau, 1. hely
2011. 02. 16.
Macau, 1. hely
- memphis
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 118
- Csatlakozott: kedd feb. 15, 2011 10:14 am
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Elolvasva,Elfogadva!
"Szeretnék három madár lenni,hogy lássam magam
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"
- Martin Kovacs
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: vas. ápr. 04, 2010 9:13 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Szeretnék jelentkezni !!!!!
Elolvastam elfogadom !!!!
Elolvastam elfogadom !!!!
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Martin Kovács : Tesztfutam Montreal 2011.03.01 6.hely Grat a jogsihoz
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Memphis : Tesztfutam, 2011.03.01. Montreal 7. hely. Gratula a jogsihoz!
- memphis
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 118
- Csatlakozott: kedd feb. 15, 2011 10:14 am
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Köszönet!!!
"Szeretnék három madár lenni,hogy lássam magam
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: szer. feb. 16, 2011 3:13 pm
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Én is köszönöm a lehetőséget. Igyekszem sietni továbbra is.
- finiser
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 165
- Csatlakozott: kedd dec. 15, 2009 6:48 pm
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Grat Titusz a Jogsihoz! Szép volt!
2011. 03. 08.
A1-Ring, 6. hely
2011. 03. 08.
A1-Ring, 6. hely
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 150
- Csatlakozott: vas. jan. 30, 2011 8:51 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
A szabályokat elfogadtam.
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: csüt. aug. 14, 2008 10:56 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Elolvasva, elfogadva
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Grat Sandorez a Jogsihoz!
2011. 05. 03.
Sao Paulo, 6. hely
2011. 05. 03.
Sao Paulo, 6. hely
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: csüt. ápr. 28, 2011 8:50 pm
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Elolvastam, elfogadtam!
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 9
- Csatlakozott: hétf. máj. 23, 2011 5:10 pm
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Elolvastam, elfogadtam!
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: MTCC 2011 Szabályok Elfogadása, Jogosítvány átvétele
Grat Szinesz a Jogsihoz!
2011. 06. 07.
Spa, 2. hely
2011. 06. 07.
Spa, 2. hely
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég