- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
F1OB 2007 Csevegő
Gondoltam lassan itt az ideje megnyitni ezt a témát.
Szabály ötletek F1OB2007
Mivel a szabálykönyv még csak készül………..
Fontosnak tartanám a törhetetlenség bevezetését.
Ellensúlyozásként, szigorúbb büntetési rendszer kellene felállítani, ahol az apró koccanások is már – pontbüntetést eredményezhetnek, valamint a körellenőr szerepköre bővülne.
Sok olyan tesztversenyen vettem részt ahol a törhetetlenségnek köszönhetően igazi-bátor futam zajlott és izzasztó izgalom
+ a "lámák" nem lesznek végzetesen veszélyesek.
Pl:
Ütközés ami pályaelhagyásával jár -1 pont
Ütközés ami megpördülésével jár -3 pont
Ütközés ami megpördüléssel, súlyos idővesztéssel jár -5 pont
Szándékos ütközés – versenykizárás – engedély felfüggesztés
Dobogós eredmény elvesztése esetén minimum.
Szakítsunk a F1 pontrendszerrel. Az új pontrendszer lényege, hogy minden versenyző pontozna.
Öteletekkel, véleményeket ide ezerrel.
szerintem a fent említettek mellett a pontjóváírást törölni kell. Egy ütközésből senki ne húzhasson hasznot.
.
Szabály ötletek F1OB2007
Mivel a szabálykönyv még csak készül………..
Fontosnak tartanám a törhetetlenség bevezetését.
Ellensúlyozásként, szigorúbb büntetési rendszer kellene felállítani, ahol az apró koccanások is már – pontbüntetést eredményezhetnek, valamint a körellenőr szerepköre bővülne.
Sok olyan tesztversenyen vettem részt ahol a törhetetlenségnek köszönhetően igazi-bátor futam zajlott és izzasztó izgalom
+ a "lámák" nem lesznek végzetesen veszélyesek.
Pl:
Ütközés ami pályaelhagyásával jár -1 pont
Ütközés ami megpördülésével jár -3 pont
Ütközés ami megpördüléssel, súlyos idővesztéssel jár -5 pont
Szándékos ütközés – versenykizárás – engedély felfüggesztés
Dobogós eredmény elvesztése esetén minimum.
Szakítsunk a F1 pontrendszerrel. Az új pontrendszer lényege, hogy minden versenyző pontozna.
Öteletekkel, véleményeket ide ezerrel.
szerintem a fent említettek mellett a pontjóváírást törölni kell. Egy ütközésből senki ne húzhasson hasznot.
.
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz pén. jan. 11, 2008 6:50 pm-kor.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Támogatom mindkét ötletet. Sőt!
- A koccanások szűrésében sokat segíthet az F1CoDban most elindított futam statisztika, ahol minden koccanás pontosan meg van jelölve. Ki, mikor, kivel, mennyire ütközött 0.00-tól 1.00 erősségig.
- A pontozás sztem mehetne 20-tól csökkenve 1 pontig. Plusz pont járhatna a pole megszerzéséért, futamon az élre kerülésért, valamint a legtöbb élen töltött körért. Így az esetleg motor, fék stb problémával küzdők is több pontot bezsebelhetnének és talán szorosabb maradna a pontverseny.
Szívesen felajánlom használatra a már említett statisztika programot, aminek segítségével gyorsan, egyszerűen lepontozható, kihirdethető, nyomonkövethető az idény. Az én verzióm még nem a legjobb, vannak hibái (pl a kiesőket is pontozza), de ezeket a hibákat az idénykezdetre már biztosan kijavítják. Külön pontozása is lehet az idényen belül pl a kezdőknek és az öregrókáknak is.
- A koccanások szűrésében sokat segíthet az F1CoDban most elindított futam statisztika, ahol minden koccanás pontosan meg van jelölve. Ki, mikor, kivel, mennyire ütközött 0.00-tól 1.00 erősségig.
- A pontozás sztem mehetne 20-tól csökkenve 1 pontig. Plusz pont járhatna a pole megszerzéséért, futamon az élre kerülésért, valamint a legtöbb élen töltött körért. Így az esetleg motor, fék stb problémával küzdők is több pontot bezsebelhetnének és talán szorosabb maradna a pontverseny.
Szívesen felajánlom használatra a már említett statisztika programot, aminek segítségével gyorsan, egyszerűen lepontozható, kihirdethető, nyomonkövethető az idény. Az én verzióm még nem a legjobb, vannak hibái (pl a kiesőket is pontozza), de ezeket a hibákat az idénykezdetre már biztosan kijavítják. Külön pontozása is lehet az idényen belül pl a kezdőknek és az öregrókáknak is.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
30 pontról kellene indulni mert, nem fordulhat elő pl. olyan, hogy aki a minden futamot megnyer de egy mechanikai hiba miatt valamikor kiesik az ne nyerjen bajnokságot.
Nagy pontkülönbség kell az dobogósok között.
És védeni kell a dobogó értékét (4.hely)
Javaslataim:
A,
1. 30
2. 27
3. 25
4. 23
...................................
B,
1. 30
2. 26
3. 22
4. 19
5. 17
6. 15
7. 13
8. 11
9. 10
10. 8
11. 7
12. 6
13. 5
14. 4
15. 3
16. 2
17. 1
18. 1
19. 1
20. 1
50% minimum teljesített versenytáv esetén.
C,
1. 50
2. 44
3. 40
4. 37
...............
Szerintem csak a leggyorsabbkör és a futamvezetés számítson . + 1 pont
Nagy pontkülönbség kell az dobogósok között.
És védeni kell a dobogó értékét (4.hely)
Javaslataim:
A,
1. 30
2. 27
3. 25
4. 23
...................................
B,
1. 30
2. 26
3. 22
4. 19
5. 17
6. 15
7. 13
8. 11
9. 10
10. 8
11. 7
12. 6
13. 5
14. 4
15. 3
16. 2
17. 1
18. 1
19. 1
20. 1
50% minimum teljesített versenytáv esetén.
C,
1. 50
2. 44
3. 40
4. 37
...............
Szerintem csak a leggyorsabbkör és a futamvezetés számítson . + 1 pont
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
@Habasa - Nem megbántásból, de az F1OB azaz Online Bajnokság nevet nem Vipera találta ki. Akármilyen meglepő, ez előtt már egy évvel létezett több liga is ilyen néven, saját oldallal. Tehát Vipera inkább csak metosz.net-en az első ilyen nevű liga alapítója. Mindazonáltal egy néven fix, hogy nem fogunk összeveszni.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Kedves rF pilóták!
F1OB 2007 Éjszakai tesztfutam!
2006.10.21 Szombat
A tesztek már a Brazil Forma1 quali TV közvetítése közben elkezdődnek.
Futam kezdés: 24.00
Pálya:
<a href="http://www.farkasret-isi.hu/download/Nu ... oparing</a>
39 kör
Mod:
<a href="http://www.farkasret-isi.hu/download/Onlineracer-CTDP 2005-2006 Ligamod 1.2.7z">OR-Mod</a>
F1OB 2007 Éjszakai tesztfutam!
2006.10.21 Szombat
A tesztek már a Brazil Forma1 quali TV közvetítése közben elkezdődnek.
Futam kezdés: 24.00
Pálya:
<a href="http://www.farkasret-isi.hu/download/Nu ... oparing</a>
39 kör
Mod:
<a href="http://www.farkasret-isi.hu/download/Onlineracer-CTDP 2005-2006 Ligamod 1.2.7z">OR-Mod</a>
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 168
- Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:48 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Versenynaptár tervezet!
http://www.metosz.net/calendar/F1OB07.doc
Arra gondoltam igazából nincs szükség nyári szünetre, menjen ez a dolog úgy végig mint az igazi F1.
Gyakorlatilag nyaralás miatt max. 2 versenyről hiányzik valaki.
Persze ha leszavaztok lesz nyári szünet.
http://www.metosz.net/calendar/F1OB07.doc
Arra gondoltam igazából nincs szükség nyári szünetre, menjen ez a dolog úgy végig mint az igazi F1.
Gyakorlatilag nyaralás miatt max. 2 versenyről hiányzik valaki.
Persze ha leszavaztok lesz nyári szünet.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
+ naptártervezet html verzója is már megtekinthető
<a href="http://www.metosz.net/new_rf.htm">Bajnokság plakát >>></a>
Változások még bőven lesznek főleg ha a nyári szünetet is megbeszéltük, hogy legyen vagy ne legyen.
<a href="http://www.metosz.net/new_rf.htm">Bajnokság plakát >>></a>
Változások még bőven lesznek főleg ha a nyári szünetet is megbeszéltük, hogy legyen vagy ne legyen.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 271
- Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
A Magyar pályarajzot majd javítsd plsmetosz írta:+ naptártervezet html verzója is már megtekinthető
<a href="http://www.metosz.net/new_rf.htm">Bajnokság plakát >>></a>
Változások még bőven lesznek főleg ha a nyári szünetet is megbeszéltük, hogy legyen vagy ne legyen.
Amúgy pont ezzel a futammal vagyok úgy, hogy tuti nem leszek itthon!
Ugyanis minden évbe a helyszínről figyelem az eseményeket. Szóval ha nem lesz szünet, akkor ezen biztos nemtok megjelenni. Na meg szokott lenni minden nyáron 1-2 hetes családi holiday!
Azon kívül meg nemtom mi lesz még nyárig
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
már gondoltam erre,Tommy írta:A Magyar pályarajzot majd javítsd plsmetosz írta:+ naptártervezet html verzója is már megtekinthető
<a href="http://www.metosz.net/new_rf.htm">Bajnokság plakát >>></a>
Változások még bőven lesznek főleg ha a nyári szünetet is megbeszéltük, hogy legyen vagy ne legyen.
Amúgy pont ezzel a futammal vagyok úgy, hogy tuti nem leszek itthon!
Ugyanis minden évbe a helyszínről figyelem az eseményeket. Szóval ha nem lesz szünet, akkor ezen biztos nemtok megjelenni. Na meg szokott lenni minden nyáron 1-2 hetes családi holiday!
Azon kívül meg nemtom mi lesz még nyárig
még egyáltalán nem fixek az időpontok, de november van még csak. + a szabályzat szerint verseny évad közben is lehet 7 nappal a verseny előtt időpontot változtatni. Mondjuk szerintem ezt nőpvelni kellene 14-re, hogy tényleg komolyan tesztelhessen aki akar.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 168
- Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:48 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Sokaknak problémája van a gumik hőmérsékletével.
Tanácsaim a következők:
Rakjátok max-ra a sound effekteket, hogy halljátok mivel álltok szemben.
Kanyarban a gumik lehetőség szerint ne csikorogjanak, minnél kevesebb legyen a surlódás.
Figyeljetek a gumik hőmérsékletére 100 C alatt kell tartani őket.
persze a legjobb ha 82 - 95 C között vannak.
110 C felett vesztenek a tapadásból és már 2X gyorsabban kompnak, ahogy a valóságban is.
Óvatosabb folyamatos kanyarvétel, gyakorlatilag a lassúlás mértékével forgathatjátok egyre jobban a kormányt egész a kanyar csúcspontjáig, utána ugyanez visszafele. Olyan mint az F1C-ben hogy egy kormányszög állással végig száguldunk egy kanyaron nincs. jobban mondva van csak a gumik nem tolerálják.
Sajnos többet én sem tudok mondani.
Ne vegye kedvetek, február végéig bőven képben lesz mindenki.
Az irányítás F1C-hez képest nem sokat változott.
Tanácsaim a következők:
Rakjátok max-ra a sound effekteket, hogy halljátok mivel álltok szemben.
Kanyarban a gumik lehetőség szerint ne csikorogjanak, minnél kevesebb legyen a surlódás.
Figyeljetek a gumik hőmérsékletére 100 C alatt kell tartani őket.
persze a legjobb ha 82 - 95 C között vannak.
110 C felett vesztenek a tapadásból és már 2X gyorsabban kompnak, ahogy a valóságban is.
Óvatosabb folyamatos kanyarvétel, gyakorlatilag a lassúlás mértékével forgathatjátok egyre jobban a kormányt egész a kanyar csúcspontjáig, utána ugyanez visszafele. Olyan mint az F1C-ben hogy egy kormányszög állással végig száguldunk egy kanyaron nincs. jobban mondva van csak a gumik nem tolerálják.
Sajnos többet én sem tudok mondani.
Ne vegye kedvetek, február végéig bőven képben lesz mindenki.
Az irányítás F1C-hez képest nem sokat változott.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Az OR bajnokság december 17-ig tart, utána pár héten belül meg lesz ott is a naptár.Tom írta:Metosz!
Kb mikor lesz letisztázva az az ötlet hogy az Európa nagydíjjal kezdünk? Jó lenne minnél hamarabb tudni.
Köszi előre is!
Tom
Amit biztosan mondhatok az első verseny előtt legalább egy hónappal mind mod mind pálya fix lesz.
Utána pedig a szabály szerinti min. 7 nappal verseny előtt lehet még változtatást bejelenteni.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nem értek sokat a dologhoz de utána néztem neked két szoftvernek, gondolom a 2. olyasmi mint az F1C MasStudiója volt.Tom írta:Valaki tudna nékem segíteni?
Hogy lehet az rFactorban saját sisakfestést csinálni?
rFactor Car viewer:
http://www.metosz.net/down/rf_view_v1.0c.zip
rF gMotor MAS:
http://www.metosz.net/down/mas_203.zip
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
Sztem azért, mert gépről nem lehet feltölteni képet a fórumba (legalábbis az Én fórumomon nem működik). Én külső linkről raktam be a képem és így jó!Tom írta:Még egy kérdés,amit nem tudtam hova írni:
Szeretnék berakni magamhoz egy képet.80x64 pixel,4kbite,gif file,és mégse engedi ferakni a profilomba. Miért???
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Véglegesíteni kell a szabályokat ha bárkinek hozzáfűzni való ötlete van most írja le.
Abszolute a F1OB 06-os szabályokat használnánk.
Jelezzétek, hogy a fent említett modosításokat bevezessük-e?
Én már pl. bizonytalan vagyok a törhetelenséggel kapcsolatosan, meggondolatlanná és felelőtlenné tenné a csapatot.
Pontokkal mi legyen?
Ha bevezetjük az újakat jobban lehet büntető pontokat osztani. A régi rendszerben gyakorlatilag 1 pont is súlyos büntetés volt.
Viszont az időjárást törölni kellene (még nincs is rF -en eső de lesz)
Én viszont félek, hoigy nem fogja bírni a video kártyám és másoké sem
+ a naptárt véglegesíteteném. Nézzétek át! Vátoztatások már benne.
Figyeljetek mert SZOMBATON lesznek a futamok.
Vasnapra viszont mindekit szeretettel várunk majd a GTR OB 2007-ben
Abszolute a F1OB 06-os szabályokat használnánk.
Jelezzétek, hogy a fent említett modosításokat bevezessük-e?
Én már pl. bizonytalan vagyok a törhetelenséggel kapcsolatosan, meggondolatlanná és felelőtlenné tenné a csapatot.
Pontokkal mi legyen?
Ha bevezetjük az újakat jobban lehet büntető pontokat osztani. A régi rendszerben gyakorlatilag 1 pont is súlyos büntetés volt.
Viszont az időjárást törölni kellene (még nincs is rF -en eső de lesz)
Én viszont félek, hoigy nem fogja bírni a video kártyám és másoké sem
+ a naptárt véglegesíteteném. Nézzétek át! Vátoztatások már benne.
Figyeljetek mert SZOMBATON lesznek a futamok.
Vasnapra viszont mindekit szeretettel várunk majd a GTR OB 2007-ben
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz szer. nov. 29, 2006 12:11 am-kor.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
+ fontos témák amikben nyilatkozatokat- véleményeket kérnék mindekitől:
1. Használjuk-e az OR modot.
Az én véleményem az, hogy igen. Gyakorlatilag egy elég profi csapat megoldja a legtöbb problémánkat (buggtalanít).
+ Genyó és jómagam csak így tudnánk résztvenni a versenyeken.
2. Legyen-e azonos a HDV? Ez lényegesen egyszerűbb lenne, de kevesewbb motivációt jelentene a csapat építésben-bajnokságban.
Ha nem azonos HDV-t választunk akkor, hogyan csináljuk? A feladat a folyamatos UPDATE miatt nem egyszerű mert nem tudunk szinkronban maradni az OR csapattal.
Ha vállaljuk a sok melót akkor javaslatom: 4 szektorra bontjuk a bajnoskágot. A csapatok a szektoron belüli teljesítméynük alapján kapnák a HDV-t.
HDV-ket 1 sekundumon belülre raknánk amit az OR gyakorlatlag elvégezne helyettünk nekünk (Knife, metosz) csak a megfelelő cseréket kell majd végrehajtanunk a szerveren és kiraknunk a csomagot nektek a letöltések-be.
3. Milyen napokra rakjuk a heti tesztversenyeket? Nektek mi volna jó?
+ felvételik is ilyenkor lennének. Szerintem heti egy alkalom elég lesz kettő csak megosztaná a csapatot és kevés résztvevővel kecsegtetne.
Szerintem KEDD este volna a jó.
1. Használjuk-e az OR modot.
Az én véleményem az, hogy igen. Gyakorlatilag egy elég profi csapat megoldja a legtöbb problémánkat (buggtalanít).
+ Genyó és jómagam csak így tudnánk résztvenni a versenyeken.
2. Legyen-e azonos a HDV? Ez lényegesen egyszerűbb lenne, de kevesewbb motivációt jelentene a csapat építésben-bajnokságban.
Ha nem azonos HDV-t választunk akkor, hogyan csináljuk? A feladat a folyamatos UPDATE miatt nem egyszerű mert nem tudunk szinkronban maradni az OR csapattal.
Ha vállaljuk a sok melót akkor javaslatom: 4 szektorra bontjuk a bajnoskágot. A csapatok a szektoron belüli teljesítméynük alapján kapnák a HDV-t.
HDV-ket 1 sekundumon belülre raknánk amit az OR gyakorlatlag elvégezne helyettünk nekünk (Knife, metosz) csak a megfelelő cseréket kell majd végrehajtanunk a szerveren és kiraknunk a csomagot nektek a letöltések-be.
3. Milyen napokra rakjuk a heti tesztversenyeket? Nektek mi volna jó?
+ felvételik is ilyenkor lennének. Szerintem heti egy alkalom elég lesz kettő csak megosztaná a csapatot és kevés résztvevővel kecsegtetne.
Szerintem KEDD este volna a jó.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz kedd nov. 28, 2006 11:57 pm-kor.
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Azért gondoltunk az új pontokra mert így jobban büntetni lehetne az akciókat és sokkal több pontot tudunk kiosztani ami növeli a motivációt.Tommy írta:Sztem maradjon az eredeti F1-es pontozás.
hogy ennek a vitának is legyenek szabályai
F1CoD admin -nak, MF1CL adminnak és az F1OB adminnak vétójoga van .
Ha bármelyikünk "szép szóval nem meggyőzhető" valamelyik fontos témában mint pl. a pontozás akkor írjunk ki szavazást a pilóták között és annak eredménye döntsön.
+ Pilótákra a fent említett vétószabály nem érvényes!
Bocs de nem kezdődne el soha a bajnokság, legalábbis nem kész szabálykönyvel.
Viszont a véleményetek sokban befolyásol minket
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Az a baj az eredeti F1 pontozással, hogy a valóságnak készült és nem szimulátorokhoz. A játékban sokkal könyebb balesetet szenvedni és hetek munkája válik pillanatok alatt semmivé egy figyelmetlen pilóta miatt. Ilyen van a valóságban is, de nekik ez a hivatásuk, nekünk pedig csak szórakozás. Szerintem is jobban motiválja az embert, ha töb pontot kap és a büntetés is ehhez mérten több pont veszteség. Nem beszélve arról, hogy ha több pontokat osztunk nagyobb tömegnek, szorosabb maradhat a pontverseny.
Ha pedig bónuszpontok is járnának, pl pole elérése, leggyorsabb kör, legtöbb élen töltött körért, még az unalmasabb eseményeket is fel lehetne dobni, hogy igenis még metosz is kockáztasson néha, hogy több pontot szerezzen :D Mert jelenlegi helyzetben nem kell pole a győzelemhez, nem kell a leggyorsabb kör sem, mert csak széthajtod az autód(viszont ha eleget teszteltél tudod mennyit bír és azt kihozhatod belőle) és az is megeshet, hogy az utolsó körben esel ki, pedig végig vezettél, ilyenkor azért jól esik a fájdalomdíj.
A fizikával kapcsolatban. Amondó volnék egységesítsünk. Általában ellene vagyok, de most több gyakorlati hasznát látnám ennek. Ez lesz az első évünk, ne induljon bárki is hátrányból, főleg az esetleges új jelentkezők ne. Talán többen érdeklődnének a bajnokság után és hamarabb megtellne a mezőny. Aztán ha lezajlott az első év, bátrabban menne mindenki a következőbe és ott már talán elvárható is lenne egy fajta megkülönböztetés. Nem beszélve arról, hogy a folyamatos változtatgatásokhoz még nekünk a szervezőknek is hozzá kell szokni, mi hogyan szerkeszthető, mi mit befolyásol és legyen a pack bugmentes is stb.
Szóval részemről egységes OR Pro - Williams fizika mellett vagyok, de csak szigorúan a 2007-es esztendőben.
Ha pedig bónuszpontok is járnának, pl pole elérése, leggyorsabb kör, legtöbb élen töltött körért, még az unalmasabb eseményeket is fel lehetne dobni, hogy igenis még metosz is kockáztasson néha, hogy több pontot szerezzen :D Mert jelenlegi helyzetben nem kell pole a győzelemhez, nem kell a leggyorsabb kör sem, mert csak széthajtod az autód(viszont ha eleget teszteltél tudod mennyit bír és azt kihozhatod belőle) és az is megeshet, hogy az utolsó körben esel ki, pedig végig vezettél, ilyenkor azért jól esik a fájdalomdíj.
A fizikával kapcsolatban. Amondó volnék egységesítsünk. Általában ellene vagyok, de most több gyakorlati hasznát látnám ennek. Ez lesz az első évünk, ne induljon bárki is hátrányból, főleg az esetleges új jelentkezők ne. Talán többen érdeklődnének a bajnokság után és hamarabb megtellne a mezőny. Aztán ha lezajlott az első év, bátrabban menne mindenki a következőbe és ott már talán elvárható is lenne egy fajta megkülönböztetés. Nem beszélve arról, hogy a folyamatos változtatgatásokhoz még nekünk a szervezőknek is hozzá kell szokni, mi hogyan szerkeszthető, mi mit befolyásol és legyen a pack bugmentes is stb.
Szóval részemről egységes OR Pro - Williams fizika mellett vagyok, de csak szigorúan a 2007-es esztendőben.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Én is a több pont mellett vagyok mert egyszeűen alkalmasabb a feladat elvégzésre. Viszont a + pontok úgy kell szerintem kialakítani, hogy a győzelemnél semmiképpen se lehessen többet összeszedni, vagyis a 2. helyezett azzal, hogy többet vezette a versenyt és mondjuk a leggyorsabb kört is megfutotta, pole-ból indult ne érjen el több pontot mint a győztes. A győzelem a legfontosabb.
Ha a hétvégégig nyitva marad a kérdés a pontrendszer ügyében akkor szavazást írok ki. Csak a már jelentkezett, szerverdíjat befizetett pilótáknak lesz lehetőségük a szavazásra.
Zölddel a jelentkezés bajnokságra első hozzászólásában ezek a pilóták ki vannak emelve, valamint a fórum csoportokban is megtekinthető a lista, illetve HTML formában a köv.kez. linken:
<a href="new_tagok.htm">Taglista >>></a>
Ha a hétvégégig nyitva marad a kérdés a pontrendszer ügyében akkor szavazást írok ki. Csak a már jelentkezett, szerverdíjat befizetett pilótáknak lesz lehetőségük a szavazásra.
Zölddel a jelentkezés bajnokságra első hozzászólásában ezek a pilóták ki vannak emelve, valamint a fórum csoportokban is megtekinthető a lista, illetve HTML formában a köv.kez. linken:
<a href="new_tagok.htm">Taglista >>></a>
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 168
- Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:48 pm
- Admin: Admin
Szerintem jók az ötletek.
Ha törhetetlen az autó, akkor előfordulhat, hogy bizonyos szituációkban nem elég óvatros az ember, és szerintem kellene a motiváció, hogy vigyázzunk egymásra.
A pontok többféleképpeni elosztása izgalmakat hozhat. Nem kezdtem el számolgatni, de támogatom, de ahogy Knife említette, tényleg csak fájdalomdíj szinten kellenének a pluszpontok, szóval nehogy az legyen, hogy pluszpontokból szed össze az ember egy dobogós helyet bajnokság végére, holott egyszer sem került a dobogóra a szezon alatt. Gondolom ez át lett számolva... :D
Remélem nem irtam hülyeséget.
Üdv
Ha törhetetlen az autó, akkor előfordulhat, hogy bizonyos szituációkban nem elég óvatros az ember, és szerintem kellene a motiváció, hogy vigyázzunk egymásra.
A pontok többféleképpeni elosztása izgalmakat hozhat. Nem kezdtem el számolgatni, de támogatom, de ahogy Knife említette, tényleg csak fájdalomdíj szinten kellenének a pluszpontok, szóval nehogy az legyen, hogy pluszpontokból szed össze az ember egy dobogós helyet bajnokság végére, holott egyszer sem került a dobogóra a szezon alatt. Gondolom ez át lett számolva... :D
Remélem nem irtam hülyeséget.
Üdv
Geri
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 168
- Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:48 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Mivel én még nem fizettem,csak halk javaslatom lenne .
Én nekem tetszene az új pontozás,viszont a törhetetlenségben nem vagyok biztos hogy jó ötlet.Igazábol az lenne a jó ha lenne egy olyan teszt verseny ahol nem csak azok vesznek részt,akik amúgy is odafigyelve vezetnek.Így látnánk azt hogy működne-e a dolog.Bár az tény hogy több célbaérő lenne.Az egységes fizikárol meg annyit,hogy nekem nagyon tetszett Knife modjában hogy a McLaren és a Renault fizika van szétosztva.Tök ugyanazt lehet autózni mind a két hdv-vel,csak az egyik 7,a másik 6 sebességes.A csapatok egy kiszabott határidőre eldöntik hogy melyiket használnák,és úgy kell végigversenyezni az évet.De ez csak egy ötlet.Tetszene az egységes Williams is.
Én nekem tetszene az új pontozás,viszont a törhetetlenségben nem vagyok biztos hogy jó ötlet.Igazábol az lenne a jó ha lenne egy olyan teszt verseny ahol nem csak azok vesznek részt,akik amúgy is odafigyelve vezetnek.Így látnánk azt hogy működne-e a dolog.Bár az tény hogy több célbaérő lenne.Az egységes fizikárol meg annyit,hogy nekem nagyon tetszett Knife modjában hogy a McLaren és a Renault fizika van szétosztva.Tök ugyanazt lehet autózni mind a két hdv-vel,csak az egyik 7,a másik 6 sebességes.A csapatok egy kiszabott határidőre eldöntik hogy melyiket használnák,és úgy kell végigversenyezni az évet.De ez csak egy ötlet.Tetszene az egységes Williams is.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Úgy tudom a B változatos pontozás nyerte el eddig a legnagyobb szimpátiát, azonban most tűnt fel, hogy a 8. 9. 10. helyezett pontjai a következők: 11-10-8. Ez most csak véletlen, vagy szándékos?
Egyébként nekem is volna egy pontozási ötletem:
Helyezett: Pont:
--- 01. ------ 40 ---
--- 02. ------ 36 ---
--- 03. ------ 32 ---
--- 04. ------ 28 ---
--- 05. ------ 24 ---
--- 06. ------ 20 ---
--- 07. ------ 16 ---
--- 08. ------ 12 ---
--- 09. ------ 08 ---
--- 10. ------ 04 ---
--- 11. ------ 00 ---
--- 12. ------ 00 ---
--- 13. ------ 00 ---
--- 14. ------ 00 ---
--- 15. ------ 00 ---
--- 16. ------ 00 ---
--- 17. ------ 00 ---
--- 18. ------ 00 ---
--- 19. ------ 00 ---
--- 20. ------ 00 ---
Pole pozíció: +1 pont
Leggyorsabb kör: +1 pont
Legtöbb élen eltöltött kör: +1 pont
A bónuszokkal együtt sem tudná utólérni senki az előtte végzettet, kivéve 11-től felfelé. Itt viszont megmutatná, ki az aki azért esett ki mert nem ment neki, és ki az aki azért mert pechje volt. A helyezésén természetesen nem változtat a bónuszpont, csak a pontjain. Elsőre nagynak tűnhetnek a különbségek, ugyanakkor biztos, hogy a 16.helyen álló pilóta sem fogja feladni, hiszen az 1 pontra még mindig meg van az esélye, amíg le nem intik a futamot, és bizony 1 pont is számít.
Mi a véleményetek?
Egyébként nekem is volna egy pontozási ötletem:
Helyezett: Pont:
--- 01. ------ 40 ---
--- 02. ------ 36 ---
--- 03. ------ 32 ---
--- 04. ------ 28 ---
--- 05. ------ 24 ---
--- 06. ------ 20 ---
--- 07. ------ 16 ---
--- 08. ------ 12 ---
--- 09. ------ 08 ---
--- 10. ------ 04 ---
--- 11. ------ 00 ---
--- 12. ------ 00 ---
--- 13. ------ 00 ---
--- 14. ------ 00 ---
--- 15. ------ 00 ---
--- 16. ------ 00 ---
--- 17. ------ 00 ---
--- 18. ------ 00 ---
--- 19. ------ 00 ---
--- 20. ------ 00 ---
Pole pozíció: +1 pont
Leggyorsabb kör: +1 pont
Legtöbb élen eltöltött kör: +1 pont
A bónuszokkal együtt sem tudná utólérni senki az előtte végzettet, kivéve 11-től felfelé. Itt viszont megmutatná, ki az aki azért esett ki mert nem ment neki, és ki az aki azért mert pechje volt. A helyezésén természetesen nem változtat a bónuszpont, csak a pontjain. Elsőre nagynak tűnhetnek a különbségek, ugyanakkor biztos, hogy a 16.helyen álló pilóta sem fogja feladni, hiszen az 1 pontra még mindig meg van az esélye, amíg le nem intik a futamot, és bizony 1 pont is számít.
Mi a véleményetek?
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Azt nem. Majd kitalálunk valamit.Knife írta:Én sajnos 7 előtt sanszos, hogy nem fogok hazaérni mindig, mert 4ig órán ülök, ha elérem a buszom, itthon vagyok 17.45re, ha nem, akkor csak kb7re. Szóval nekem az a jobb ha később kezdjük. Viszont ha többieknek nem jó, akkor passzolom ezt az évet, ez van.
Elvileg nekem jó a 21.00-is.
Viszont a 17.00 nagyon korai volna szombaton.
Igazából az a baj, hogy azért gondoltam a 19.00-át mert akkor végzünk 21.00-ig és még nyitott marad a szombat este bulira v. családra.
Kompromiszumos megoldás lenne a 20.00-ás kezdés.
Aliennek már nem jó a késő este erre is figyelnünk kell.
Tom nagyon nagy királyság volna ha mégis valahogy jó volna neked a 19.00 v. 20.00, mert korábban TS-en már lefutottuk ezt a kört és gyakorlatilag ez volt a legjobb időpont mindenkinek.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 168
- Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:48 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Tom írta:Metosz megkaptad az email-em?
Download Renault Team Skin :Tom levele metosz-nak írta: Na szervusz!
Ez volna a 2007 évi Renault festésünk Edével.Van benne 3 screenshoot is.
Remélem tetszeni fog neked,és a többieknek is!
Üdv:Tom
http://www.metosz.net/down/RENAULT_Ede_Tom.zip
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz pén. dec. 01, 2006 4:52 pm-kor.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Kérdezz légy'szi, hogy összegezhessek neked.Tommy írta:Én már azt se tudom, hogy mivan.....nekem mind1 mit csináltok.
Ne mondj le rólunk ilyen gyorsan.
A lényeg, hogy még sok időnk van és tökéletesen jó ütemben haladunk, mindent meg tudunk beszélni pontosítani.
Ez a szövegelés azért van mert el fog készülni egy dokumentum ami mindent tartalmazni fog és a Bajnokság plakátjára is felkerül majd.
Változtatni viszont később már a csak "változtatási szabályok" betartása mellett lehet, ami szintén az említett dokumentum része lesz.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Problémák pontokban. Előre a kevesebb irogatásért.
1. Szombati versenyek
Előnyei:
- Genyó és jómagam részt tudunk venni a futamokon, végre szarrá tudtok verni minket, amit már régóta terveznek páran.
Vasárnapi verseny előnyei:
- Több új magyar pilótával kecsegtet. .
- Annak ellenére, hogy ketten nem vennénk részt máris lenne egy Edénk mert neki a Vasnap lenne jó. Ráadásúl Genyó is talán meggyőzhető ha elég nagy mezőny jön össze itt is.
- Nem kell módosítanunk egy alapszabályt miszerint pilóta nem lehet bíró, és összetudunk dobni egy kívülálló bírócsapatot, jobban mondva megmarad a jelenlegi.
- Azok akik Genyóval és velem szeretnének versenyezni szerdánként (vagy amikorra a hivatalos heti tesztfutam kerül) megtehetik.
2. F1Challenge bajnokság indítás
Habasa és Vipera jövőre F1C bajnokság indítását tervezi a szerveren.
Arra kérnék mindekit, hogy tegyük félre a vitákat és azok akik haragundnak egymásra most felejtsék el, csak a pályán történtekre gondoljanak mert az volna a lényeg.
Mindeki számára tény, hogy Vipera és Habasa is jó pilóta, bizonyították már.
Vipera hibáit a bírói testület annak rendje és módja szerint mindíg részrehajlás nélkül kezelte és pozitív fejlődés mutatkozott a versenyzésében így a büntetések elérték céljukat.
Rövidenaz volna a kérésem senki ne kössön bele a fiúkba és ők is így fognak cselekedni. Az egész klub támogassa mindkét bajnokságot a fórumon. (Pl: ne kerüljön a F1C OB 2007 jelentkezésekbe "fikázás" csak pozítivan .)
3. 20.00 rFactor F1OB START
A fent említett F1C bajnokságnak a klub "VÉSZ"szervert biztosít vagyis ha probléma adódik a fiúk szerverével akkor kisegítjük az F1COB-t a következő feltétellel: a klubszerveren legkésőbb 19.30-kor rF - F1OB indul. 1 óra 30 perc elég kell, hogy legyen a verseny teljes lebonyolítására, 1 óránál hosszabb online futam értelmetlen, Reméljük nem lesz szükség a klubszerverre és minden rendben lesz az újszerveren.
Kérek minden pilótát mindhárom témában (1,2,3) jelezze véleményét!
Ez csak közvélemény kutatás.
A szombat vasárnap témában indítunk szavazást ha szükséges.
1. Szombati versenyek
Előnyei:
- Genyó és jómagam részt tudunk venni a futamokon, végre szarrá tudtok verni minket, amit már régóta terveznek páran.
Vasárnapi verseny előnyei:
- Több új magyar pilótával kecsegtet. .
- Annak ellenére, hogy ketten nem vennénk részt máris lenne egy Edénk mert neki a Vasnap lenne jó. Ráadásúl Genyó is talán meggyőzhető ha elég nagy mezőny jön össze itt is.
- Nem kell módosítanunk egy alapszabályt miszerint pilóta nem lehet bíró, és összetudunk dobni egy kívülálló bírócsapatot, jobban mondva megmarad a jelenlegi.
- Azok akik Genyóval és velem szeretnének versenyezni szerdánként (vagy amikorra a hivatalos heti tesztfutam kerül) megtehetik.
2. F1Challenge bajnokság indítás
Habasa és Vipera jövőre F1C bajnokság indítását tervezi a szerveren.
Arra kérnék mindekit, hogy tegyük félre a vitákat és azok akik haragundnak egymásra most felejtsék el, csak a pályán történtekre gondoljanak mert az volna a lényeg.
Mindeki számára tény, hogy Vipera és Habasa is jó pilóta, bizonyították már.
Vipera hibáit a bírói testület annak rendje és módja szerint mindíg részrehajlás nélkül kezelte és pozitív fejlődés mutatkozott a versenyzésében így a büntetések elérték céljukat.
Rövidenaz volna a kérésem senki ne kössön bele a fiúkba és ők is így fognak cselekedni. Az egész klub támogassa mindkét bajnokságot a fórumon. (Pl: ne kerüljön a F1C OB 2007 jelentkezésekbe "fikázás" csak pozítivan .)
3. 20.00 rFactor F1OB START
A fent említett F1C bajnokságnak a klub "VÉSZ"szervert biztosít vagyis ha probléma adódik a fiúk szerverével akkor kisegítjük az F1COB-t a következő feltétellel: a klubszerveren legkésőbb 19.30-kor rF - F1OB indul. 1 óra 30 perc elég kell, hogy legyen a verseny teljes lebonyolítására, 1 óránál hosszabb online futam értelmetlen, Reméljük nem lesz szükség a klubszerverre és minden rendben lesz az újszerveren.
Kérek minden pilótát mindhárom témában (1,2,3) jelezze véleményét!
Ez csak közvélemény kutatás.
A szombat vasárnap témában indítunk szavazást ha szükséges.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz kedd dec. 19, 2006 8:58 am-kor.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég