Pole Pozíció | |||
Kategória | Versenyző | Autó | Idő |
DIV I. | Giorgio | BMW M1 | 0.49.852 |
DIV II. | G Fly | Lancia Beta Turbo | 0.51.138 |
Leggyorsabb Kör | |||
Kategória | Versenyző | Autó | Idő |
DIV I. | Giorgio | BMW M1 | 0.49.918 |
DIV II. | G Fly | Lancia Beta Turbo | 0.51.501 |
Letöltés: | Replay: | TV közvetítés: |
Norisring Végeredmény Abszolút | |||||||||||
Hely. | Versenyző | Autó | Kat. | Hely/Kat. | Kör | Versenyidő | Hátrány | Pont Absz / Kat. | Bonus | Büntetés | Telj.táv |
1. | Tommy78 | FORD CAPRI | DIV I. | 1. | 69 | 1:00:05.676 | / | 20 / 20 | 100% | ||
2. | Giorgio | BMW M1 | DIV I. | 2. | 69 | 1:00:06.502 | +0:00.826 | 19 / 19 | 2 | 100% | |
3. | Kopi | FORD CAPRI | DIV I. | 3. | 69 | 1:00:45.756 | +0:40.079 | 15 / 15 | 100% | ||
4. | Zsozsesz | FORD CAPRI | DIV I. | 4. | 69 | 1:00:48.796 | +0:43.119 | 13 / 13 | 100% | ||
5. | Titusz | FORD CAPRI | DIV I. | 5. | 68 | FUEL | +1 lap | 9 / 9 | -2 | 99% | |
6. | Night | PORSCHE 935 | DIV I. | 6. | 68 | 1:00:16.387 | +1 lap | 10 / 10 | 99% | ||
7. | Kazard | FORD CAPRI | DIV I. | 7. | 68 | 1:00:20.278 | +1 lap | 9 / 9 | 99% | ||
8. | G Fly | LANCIA BETA | DIV II. | 1. | 67 | 1:00:08.249 | +2 lap | 8 / 22 | 2 | 97% | |
9. | Csaba Buchert | LANCIA BETA | DIV II. | 2. | 67 | 1:00:30.621 | +2 lap | 7 / 17 | 97% | ||
10. | Kiru | LANCIA BETA | DIV II. | 3. | 65 | 1:00:11.761 | +4 lap | 6 / 15 | 94% | ||
11. | Sandor Varhegyi | LANCIA BETA | DIV II. | 4. | 65 | 1:00:56.934 | +4 lap | 5 / 13 | 94% | ||
12. | Zold | BMW 320T | DIV II. | 5. | 62 | 1:00:11.863 | +7 lap | 4 / 11 | 90% | ||
13. | H_H_Bimbilla | BMW 320T | DIV II. | 6. | 48 | ENGINE | +21 lap | 70% | |||
14. | Makako | BMW M1 | DIV I. | 8. | 43 | ENGINE | +26 lap | 62% | |||
15. | Stork | LANCIA BETA | DIV II. | 7. | 15 | DNF | +54 lap | 22% |
16. | Gstyle | BMW M1 | DIV I. | 9. | 8 | SUSENSION | +61 lap | 12% | |||
17. | |||||||||||
18. | |||||||||||
19. | |||||||||||
20. | |||||||||||
21. | |||||||||||
22. | |||||||||||
23. | |||||||||||
24. | |||||||||||
25. | |||||||||||
26. | |||||||||||
27. | |||||||||||
28. | |||||||||||
29. |
24.